Smalle heupen

Hoi meiden, ik heb een vraag…
Ik heb erg smalle heupen en redelijk brede schouders. In de herfst, winter en lente is dat geen probleem. Skinny jeans en blousjes staan mij supermooi. Echter, het wordt nu zomer en dan vind ik het altijd wat lastiger mezelf mooi aan te kleden. Een kort broekje doet echt niets voor mijn figuur en alleen een hempje erboven al helemaal niet. Ik vroeg me af of jullie tips hebben? Het is niet dat ik mijn smalle heupen wil verdoezelen ofzo, maar een kort broekje maakt mij erg mannelijk…

Ik hoop dat jullie goeie tips hebben!

En jurkjes? Een mooi jurkje met een A-lijn verbergt de heupen een beetje en dat is fijn als je brede heupen hebt, maar ook juist als je smalle heupen hebt. Of een leuke maxi-rok?

Ja, jurkjes zou ik echt eens vaker moeten proberen! Het is wel ineens heel anders om ineens jurkjes te gaan dragen. Maxi-rokken zijn niet zo geschikt, aangezien ik écht niet lang ben hahah. Maar jurkjes zijn een goed idee! Ik denk zelf ook dat playsuits wel geschikt zouden kunnen zijn.

Misschien ook iets van peplum tops? Of broekjes met wat details op het heup gedeelte.

Ja een playsuit staat vast ook wel leuk! Daar maakt het ook niet zoveel bij uit als het iets ruimer aan de onderkant zit, dat staat juist wel netter denk ik.