smalle benen en te brede laarzen

ik heb hele smalle kuiten en laarzen zijn veels te breed aan de bovenkant.
Ik wil heel graag laarzen hebben die smal zijn :") Ik vind het niet mooi als je van die veel te brede laarzen hebt.

Weten jullie misschien merken die smal zijn of weten jullie iets wat ik hier aan kan doen?

( En ik kon geen algemeen laarzen topic vinden. )

heb je van die knee laarzen?

Als je bij wat duurdere winkels laarzen koopt kan je ook een wijdte kiezen voor aan de kuit :slightly_smiling_face: maarja daar betaal je dan ook voor

Beenwarmers gebruiken? Niet voor in de zomer dus :’)

Zelfde probleem, maar ik heb 1 keer laarzen gehad die wel smal waren maar dan zag het er ook raar uit, in vergelijking tot je voet. Die lijkt dat wel 3 x zo groot. Daarom draag ik nu geen laarzen meer. Misschien uggs?

als mijn laarzen afzakken ofzo, maakt mijn moeder er altijd drukknoopjes aan… haha ja klinkt heel dom maar bij knielaarzen zakken ze altijd af… dus dan doe ik er gewoon druk knoopjes aan en dan blijven ze zitten:$

@ JustxDreaming Handig idee, nee het is voor herfst en de winter :slightly_smiling_face:
@Angelxb Uggs staan niet zo mooi bij m’n benen.
@ Treacherous , yes knielaarzen :slightly_smiling_face:

Ik zou graag die bruine laarzen willen hebben!

http://i51.tinypic.com/2wdndvt.jpg

je hebt tegenwoordig van die laarzen die je kunt afstellen met zo’n bandje dat zijn wel de wat duurdere laarzen, je moet gewoon in een (goeie) schoenenwinkel vragen of ze je kunnen helpen met het vinden van laarzen voor smalle kuiten dan vind je ze zeker

ik heb altijd hetzelfde probleem! en ook geen hoog budget…

Ja dat heb ik dus op! Meestal lubberen ze echt zo om mijn benen heen -.-
Maaaar afgelopen winter heb ik bij de Dolcis eindelijk een paar gevonden die wel mooi aansluiten! :grinning:

Indd smalle laarzen zijn vaak duur.
Bovenstaande laars kost 90euro
dat word ff bedelen bij men vader.

Ik heb dat ook en ben by de outletshoes gaan kyken en daar heb ik perfecte laarzen gekocht vn the coq sportief. ik doe wel altijd mijn jeans/lange broekk erin en dan lijkt dat tog wat dikkerr by myn kuiten :slightly_smiling_face: alleen met een panty zit dat vervelendd want die zit strak op u been eh ;s
Je kunt ook vn diee korte laarzen kopen of is dat nks voor jou?

Nee dat is niks voor mij en het staat me ook niet zo mooi haha:P
Ik hou alleen van die lange laarzen zoals die plaatje daarboven ^^

dat probleem heb ik ook, maar ook bij duurdere winkeld zijn ze veel te breed, ik heb ook nog eens maat 40/41. Afgelopen winter heb ik laarzen bij de van haren van daan gehaald, voor 25 euro, die waren perfect! maar dat was echt 1 paarf, de rest van de laarzen daar pas ik ook niet ;p.

Ik heb hetzelfde, ik denk dat ik maar gewoon korte laarzen ga kopen.

Misschien met veters? Dan kun je ze gewoon strakker aantrekken.

Ik heb wel vaker laarzen gehad met veters, dan kun je ze wel strak aantrekken.
Of ik heb mijn laarzen ook wel eens smaller laten maken bij een schoenmaker.

dat heb ik ook altijd, super irritant. Daarom koop ik meestal korte laarzen