Small parts in my heart (Gedicht)

Small parts in my heart are beating
i am living
but i am not living the most.
The pain stole my heart
and tears it apart.
Blood is floating through my body
but has no place to go
because my heart is dying
and i have a leaving soul.

My brains are exploding
for those memories you gave me.
I am trying to delete that what has to be erased.
Give me some time
give me a moment
i know i will own it.
Once again.

Lips now just for the talking.
but first where touching yours.
Youre mouth is open
just riddling words
not one word says love.

My body is floating
to a place
with no return.
You leave doors open
but i can’t get in.

Small parts in my heart are dying
for just being here.
With the one i love
who does not care.

Ik vind dat er mooie stukjes in je gedicht zitten, echt! Het stoort me alleen eerlijk gezegd dat je elk woord met een hoofdletter begint, leest niet vlot.

Dankjewel!

Had zelf wel het idee dat het ervaren kon worden als vervelend. Vond het zelf op een of andere manier wel mooi staan. Het gaf naar mijn idee wat extra’s, maar dat is natuurlijk niet nodig.

Ik ga het aanpassen :slightly_smiling_face:

Het is niet omdat ik het anders zou doen, dat dat ook hoeft natuurlijk. Als jij het zo een meerwaarde vindt, prima :slightly_smiling_face:

Heel mooi!

Ik ben benieuwd naar meer gedichten van jou :slightly_smiling_face:

Mooi, wel zou ik iets op zinlengte en duidelijkheid letten. Als je soms een hele lange zin erin zet klopt het naar mijn gevoel niet en sommige dingen voelen niet te kloppen.

.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][size=16px][font=Helvetica Neue]i know i will own it.

dit bijvoorbeeld. Heb je dit gedaan omdat het rijmt, of niet? Je gebruikt soms wel rijm en soms niet, want ik zelf niet mooi vind en dit soort zinnen vind ik een beetje kinderlijk staan. Maar goed over smaak valt niet te twisten :slightly_smiling_face: Keep going!
x

Dankje wel! :slightly_smiling_face:

Ahhh, leuk om te lezen :grinning:! Ik hoop dat ik komende tijd nog een beetje inspiratie heb, lol.

Dankje, ik probeer er rekening mee te houden. Ik schrijf niet vaak genoeg, dus vandaar dat het ook nog niet helemaal goed in elkaar zit. Zie het zelf ook, maar is gewoon meestal een kwestie van meer schrijven en dan leer je het ook wel :slightly_smiling_face:.

Waarschijnlijk heb ik dat ene stukje wel gedaan omdat het rijmt, het kwam alleen in z’n geheel in me hoofd op en toen dacht ik, klinkt goed. Maar wat je zegt, ieder zijn smaak.

:slightly_smiling_face: