Small boobs

Hi girls,

De onzekerheid begint me langzamerhand naar mijn hoofd te stijgen, ik ben 17 jaar en zit nog net niet aan een B75, ik heb een peervormig lichaam waardoor mijn vriendinnen zeggen dat ik niets te klagen heb.
Alleen voel ik mij minder dan iemand die grotere borsten heeft, en begin ik af en toe te denken dat mijn ex me misschien niet genoeg vond ivm mijn borsten. Het klinkt misschien overdreven, alleen zit ik er heel erg mee waardoor ik vaak in een dip kom te zitten.

Meerdere meisjes met dit probleem? Of tips om te kunnen stoppen met vergelijken…

Het zijn maar borsten. Die jongen heeft het echt niet uitgemaakt daarvoor. En 75B is toch helemaal niet zo klein? Mannen houden van alle borsten of die nou groot of klein zijn.

Verder mag het hier:

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/borsten-topic-122562.4050.html

ik zou niet zo onzeker zijn, 75B is prima hoor
zelf ben ik 17 en heb ik 75 A dusja… je hebt wat je hebt toch ? :slightly_smiling_face:

Ik heb altijd 75A gehad. En nu sinds minder dan een half jaad zijn ze groter gaan worden en moet ik ze eigenlijk weer is laten meten. En ik ben nu 21. Dus maak je geen zorgen. En ik baalde er ook altijd van dat ik niet veel had en vriendinnen wel. Maar ik begon ze op een gegeven moment waarderen. Ik kon rennen en springen alles zonder dat ze pijn gingen doen omdat het op en neer bewoog. Kon leuke bhs aan wat je in grote maten vaak minder hebt. Dus bekijk het gewoon van een zonnige kant. En jongens kijken echt wel verder dan een paar borsten. En doen ze dat niet zijn ze je niet waard.