SM?

Ik heb gezocht of ik hier een topic over kon vinden maar ik kon niks vinden…

Sm lijkt mij erg opwindend en spannend dus ik zou dit graag een keer willen uit proberen met mijn vriend, geen extreme vorm natuurlijk maar bijvoorbeeld handboeien enzo… maar hoe vertel ik hem dit? want ik wil niet dat hij mij echt voor een gestoord mens aan ziet als ik het vertel.

En hebben jullie ervaring met sm? zo ja hoe heb je het je vriend verteld en wat doe jullie dan ongeveer?

Nee dankje.

Gewoon vragen neem ik aan, als het goed is is je vriend niet vreemd van je.

En nee, nee en nee.

als je alleen handboeien doet dan is dat ook geen sm… meer een hele lichte vorm van bondage ofzoiets. ik zou sowieso niet zomaar tegen je vriend zeggen ik wil sm. Sm lijkt me echt totaaaal niks, sowieso een ander pijnigen niet, maar handboeien of blinddoeken kan wel grappig zijn… als het maar gewoon lief blijft :\

Denk dat weinig jongens nee zeggen wanneer je handboeien voor hun neus laat bungelen…
Gewoon proberen, of anders van te voren vragen of hem zoiets leuk lijkt om eens te proberen.
ik zou iig niet direct het woord ‘sm’ in de mond nemen want dat schrikt misschien wel een beetje af.

handboeien en blinddoeken valt idd niet onder sm. Heb het zelf ook wel eens gebruikt en het is eigenlijk best leuk! als je het maar een beetje plagerig/lief bedoelt en doet.

Als je sm wil en je wil een lichte vorm van sm dan moet je al meteen denken aan handen en benen vast binden ofzo
…maar daar heb ik echt geen verstand van en mij lijkt het maar niks haha

je kan hem ook verrassen. Koop een paar handboeien en zeg dat je hem eens wilt verwennen. Dan blinddoek je hem eventueel en doe je de handboeien om, en ja dan verwen je hem maar,daag hem wat uit enz. Hij zal het zeker leuk vinden!

Vraag hem wat hij lekker vind en stel een paar dingen voor, om er zo achter te komen of hij het wat vind of niet.
Als je een goeie relatie hebt kan je daar best over praten!

Ikzelf, nee dankje!

soorryyy, maar wat is SM? =O

Communiceren is de basis van een goede relatie en een goed seksleven.

Echt SM is vrij zwaar, dus zou dat niet meteen vanuit het niks doen (heb het zelf verder nooit gedaan, maar ik zou geshockt zijn als mijn lief er zomaar een gimp pak of Saint Andrew’s Cross er bij zou slepen).

Maar begin misschien met zeggen dat je het wel eens een keertje iets ruwer wil proberen: wat wilder, misschien dat hij je polsen vasthoudt of vastbindt (of jij die van hem!), spanken uitproberen, rollenspel… er zijn heel veel opties die een lichtere vorm van controle en dominantie inhouden waar je niet meteen een vermogen uit hoeft te geven aan een leren dominatrix pak :wink:
En dan kan je het altijd nog spannender en heftiger maken!

SM is wel wat heftiger dan alleen handboeien…
Volgensmij gaat het bij SM meer om pijn en genot.

En tja, een beetje wat Lunaste zegt.
Eerst een beetje wilder en als het bevalt kan je altijd een stapje verder gaan. (:

ja kunt het toch vragen aan hem? als je dat eng vind kun je er een keer een grapje over maken ofzo, kijken hoe hij reageert :slightly_smiling_face:

Bij mij en mijn vriendje ging het een beetje vanzelf eigenlijk… gewoon beginnen met plagen en uitdagen (: (Wij doen ook alleen maar hele lichte sm)

Ik zou het op een vrij subtiele manier laten zien, haha.
Gewoon als de tijd er is ze erbij pakken en vragen of manlief ze er bij wilt gebruiken, of zonder. :wink:

Mijn vriendin heeft voor de grap van die sexhandboeien op haar kamer liggen.
Leg die ook misschien voor de grap als decoratie op je kamer, misschien snapt die de hint en bied die het zelf aan haha xd

Mijn vriend heeft ook een keer handboeien gekocht. Stiekem waren die zelfs bedoeld voor de eerste keer, samen met pindakaas, hagelslag en slagroom, maar dat is een totaal ander verhaal :’) Maar we hebben ze nooit kunnen gebruiken want wij zijn niet in het bezit van bedden met spijlen x]

Handjes achterop de rug boeien? :’)

Ehh ik weet niet meer waar de afkorting voor staat, maar het houd ongeveer in dat mensen tijdens seks elkaar pijn doen omdat ze daar plezier aan beleven. Ook gaat het over domineren en onderdanig zijn. Veel dingen met vastbinden, zweepjes etc. Maar er zit nog veel meer aan.

Ja, mijn vriend vond de verwarming achter m’n bed en daar zit ook zo’n buis zeg maar. Hij zo: “Héééé, ik zie mogelijkheden!” :’’)
Dit is zo dom x]