Ik kon hier niet direct een topic over vinden dus begin maar een nieuwe.
Zoals de titel al zegt over SM en dan bedoel ik niet de 50 tinten grijs versie BDSM, maar over t algemeen ( niet aan kruizen/haken hangen dus =p )
Ik vraag me af wie t wel eens geprobeerd heeft en wat precies en wat de ervaring daarmee was, sta zelf namelijk veel open voor dingen en ben heel nieuwsgierig aangelegd dus tja.
Ik zal zo zelf mijn ‘ervaringen’ delen, maar zou t ook leuk vinden als andere dit ook doen ipv alleen maar klagen t nooit te willen proberen vanwege evt. pijn etc. want dit gaat dus over de ervaringen ermee [=
Ik had een x een vriendje die kaarsvet wel wat leek, t leek me niets maar een hele tijd later met een andere vriend wilde ik t toch proberen, helaas niet bij nagedacht speciale kaarsen ervoor te halen dus heel dom met een waxinelichtje geprobeerd… tja 2 druppels en deed enorm veel pijn, alsof t door me huid heen ging en aan de andere kant er uit zou komen. Zelfs met speciale kaarsen ervoor zal ik t niet snel nogmaals proberen, ben daarvan wel genezen.
Verder doe ik alleen de hele softe dingen waarvan t bij mijn mening niet eens echt binnen SM vallen zoals nagels over me rug, maar dan wel flink doortrekken dat er flinke krassen in staan, bijten in zijn nek en er zelf ook zachtjes in gebeten worden ( dus niet ala vampier gedoe ) vastbinden vind ik leuk om de leiding te hebben, vastgebonden worden is leuk voor heel even, ik geef niet graag de controle weg… geblindoekt worden vind ik dan wel weer erg leuk op zijn tijd, de man blindoeken wat minder