SM

Ik kon hier niet direct een topic over vinden dus begin maar een nieuwe.

Zoals de titel al zegt over SM en dan bedoel ik niet de 50 tinten grijs versie BDSM, maar over t algemeen ( niet aan kruizen/haken hangen dus =p )

Ik vraag me af wie t wel eens geprobeerd heeft en wat precies en wat de ervaring daarmee was, sta zelf namelijk veel open voor dingen en ben heel nieuwsgierig aangelegd dus tja.

Ik zal zo zelf mijn ‘ervaringen’ delen, maar zou t ook leuk vinden als andere dit ook doen ipv alleen maar klagen t nooit te willen proberen vanwege evt. pijn etc. want dit gaat dus over de ervaringen ermee [=

Ik had een x een vriendje die kaarsvet wel wat leek, t leek me niets maar een hele tijd later met een andere vriend wilde ik t toch proberen, helaas niet bij nagedacht speciale kaarsen ervoor te halen dus heel dom met een waxinelichtje geprobeerd… tja 2 druppels en deed enorm veel pijn, alsof t door me huid heen ging en aan de andere kant er uit zou komen. Zelfs met speciale kaarsen ervoor zal ik t niet snel nogmaals proberen, ben daarvan wel genezen.

Verder doe ik alleen de hele softe dingen waarvan t bij mijn mening niet eens echt binnen SM vallen zoals nagels over me rug, maar dan wel flink doortrekken dat er flinke krassen in staan, bijten in zijn nek en er zelf ook zachtjes in gebeten worden ( dus niet ala vampier gedoe ) vastbinden vind ik leuk om de leiding te hebben, vastgebonden worden is leuk voor heel even, ik geef niet graag de controle weg… geblindoekt worden vind ik dan wel weer erg leuk op zijn tijd, de man blindoeken wat minder

Zijn er speciale kaarsen voor?
whut

Niet dat ik er zelf ook maar enige ervaring mee heb ofzo
al vind ik sommige dingen wel interessant klinken haha

Ja die zijn er blijkbaar dus voor, zit een bepaald stofje niet in zodat je geen brandwonden krijgt,

ik wordt graag gekrast om t zo te noemen, iemand anders krassen geven is niet prettig… voor hem en mij niet… Ik heb vrij lange acryl nagels, zal pijn aan me nagels doen en hem diepe krassen geven doordat t scherper is dan natuurlijke nagels, vind bloeden te ver gaan

Ik experimenteer er wel eens mee, maar ik heb geen zin om alle details van mijn seksleven te vertellen. Dus wat ik precies doe laat ik aan jullie verbeelding over. En nee, ik kom niet eens in de buurt van de heftigheid van 50 tinten grijs.

Je maakt me nu wel heel nieuwsgierig ^^

OT: het ligt er ook aan hoe ver de kaars van je af was. Wanneer deze hoger was, is het kaarsvet al meer afgekoeld en minder pijnlijk.

Ik vind dat bepaalde dingen gewoon privé zijn :slightly_smiling_face: . Ik hoef ook niet alle details te lezen van meiden die hier reageren.

Ik maak altijd met mijn klasgenoten grapjes over SM :’)

Het krassen op de rug gaat meestal bij mij per ongeluk. Heb gewoon niet door dat het gebeurt :x Gelukkig merkt mijn vriend er niks van :’)
Verder wel eens gespeeld met touw en handboeien, maar voor de rest hoef het voor mij niet. Vond het voor een keer leuk, maar daarna niet meer.
Oh en ik vind zelf het wel een fijn gevoel om in mijn tepels gebeten te worden. Totdat ik de wondjes de dag erna zie… Toen had mijn vriend het ook meteen afgeleerd xD

@Cupcake
SM is geen onderwerp om grapjes over te maken.

En waarom dan niet? Ik zie niks verkeerd aan de grapjes die ik maak met mijn klasgenoten.

Omdat SM echt iets serieus is. Grapjes maken over SM is net zo iets als grapjes maken over homoseksualiteit, Belgen, blondjes of religie, het is gewoon kwetsend voor de groep die er bij hoort.

Sorry, ik begrijp dit niet helemaal als ik eerlijk ben. SM is volgens mij meer iets waar je geïnteresseerd in bent en wat een persoonlijke ‘mening’ is als het ware, niet iets als waarmee je bijvoorbeeld geboren bent. Zoals je afkomst, seksualiteit etc. Religie is verder een geloof, en ik denk niet dat je SM daarmee kan vergelijken? Grapjes over seks worden over het algemeen wel getolereerd en dit niet?
(Geen gemene reactie, maar ik wil graag snappen wat jij bedoelt.)

Nou even mijn mening dan, ik heb er geen ervaring mee, maar zou er wel mee willen experimenteren eigenlijk!

Eigenlijk mag je dan nergens over een grapje maken.

mmh ik kras mijn vriend wel eens maar dat gaat dan niet echt express… verder bijten, kreunen en vastbinden. blinddoeken vind ik 3x niks, ik wil hem aan kunnen kijken. maarja ieder zijn mening. Mijn vriend vind het wel heel lekker om mij keihard op mn kont te slaan (especially tijdens doggystyle). Als ik na afloop mijn knalrode billen zie wordt ik daar nou niet bepaald blij van maar oké (:

Het valt voor mij gewoon in hetzelfde rijtje. Ik vind grapjes over seks wel kunnen, maar SM is iets waar veel mensen grapjes over maken uit onwetendheid en dat vind ik fout.

Hm oké.

indd?

Ik zelf vind dat SM gewoon een vorm van seks is en over seks algemeen kunnen best grapjes gemaakt worden. Zolang je er niet iemand belachelijk mee probeer te maken is er niks aan de hand. Het is ook weer niet alsof wij onwetend zijn, want als je af en toe de verhalen hoor die sommige van hun hebben uitgevoerd…

Maarja het ligt natuurlijk voor iedereen anders. Als iemand zich echt gekwetst voel om de grappen die ik en mijn klasgenoten maak, kunnen ze dat altijd zeggen en houden we er rekening mee.

----
Ik vraag me af of die speciale kaarsen hetzelfde zijn als die massage kaarsen. Dat zijn kaarsen die laat je even branden en daarna giet je het kaarsvet over iemand heen en kan je het gebruiken als massage olie. Die kaarsen worden namelijk ook niet te warm. Dat lijk me trouwens best wel leuk om te proberen.

Dat is niet echt iets dat de meeste mensen zomaar in het openbaar willen zeggen. Er zijn een aantal mensen die mij persoonlijk kennen en weten van mijn voorkeur van BDSM, maar ik zou het nooit vertellen tegen bijvoorbeeld een klasgenoot.

Volgens mij zijn dat andere kaarsen. Die speciale kaarsen worden volgens mij warmer dan massage kaarsen, maar minder heet dan gewone kaarsen. Dus dat het wel pijn doet, maar niet tot brandwonden leidt.

Massage kaarsen daar zit alleen olie in en botervet en geen paraffine
Dat blijft zacht als je het op de huid laat druppen en wordt dus niet hard zoals gewone kaarsen

En die sm kaarsen zijn zoals Vitani zegt