SLUTTY. To be or not to be..

haha ik ben ook netjes opgevoed enzo blablalbla.
en soms heb ik met uitgaan ook wel is de zin om te lage shirtjes aan te trekken enzo. maar meestal beheers ik me toch. en t lijkt voor jezelf vaak erger dan dat t is.
maar ik hoef geen dinge van playmates xd
btw afentoe heb ik ook mijn dirthy dagen :zipper_mouth_face:

Nee. O_o

Toen ik het las, herkende ik mezelf onmiddellijk in de beschrijving! Ik heb dat dus ook! Ik ben ook héél netjes enzo, allesbehalve een sletje, zeker weten. Maar idd, soms kriebelt het zo’n beetje, maar ik heb nog nooit zo iets in het openbaar gedaan.
Maar ik snap het gevoel wel, ik heb dat ook soms.
Maar blijkbaar zijn er niet veel anderen die hetzelfde denken :slightly_smiling_face:

@ Tottjee, X_mee, x_maris, xRosaa en Harpa, bedankt voor jullie reacties. Ik kan me aansluiten bij wat veel van jullie zeggen, ik zou nooit in zo`n playmate outfit de straat op gaan en zelfs in huis zou ik er niet mee rondlopen. het is misschien idd niet zo extreem als dat het in mn begin post overkomt, waarschijnlijk idd doordat ik zo uber degelijk ben en al half in shock lig als ik uit ga in een Guess pantertop :stuck_out_tongue: Nja ook weer wat lichtelijk overdreven misschien hihi
Het uit zich bij mij idd meer in het kopen van wat gewaagder ondergoed. En dan versta ik onder gewaagd al de setjes van de hunkemoller met shiny stofjes en kant, en om maar even aan te geven wat mijn standaard is: hipsters van katoen MET girly printjes :stuck_out_tongue:) Dat zegt al genoeg lijkt me zo :wink:

Mja en verder de sletten haat hier op het forum vindt ik ook behoorlijk overtrokken. was een keer een meisje hier die op het foto forum een foto van zich zelf had geplaatst in bikini, heel girlscene over de zeik… kijk t is wel wat anders dan je kleden ala playmate dat geef ik tie maar het geeft wel aan dat het ‘preutse-polly-gehalte’ hier wel aan de hoge kant ligt. ach ja misschien heeft het idd wel met de toch wat lagere leeftijd hier te maken, of is het een manier van meiden van nu om zich (onbewust) af te zetten tegen de toch wel toenemende sex-cult (vrouw als lust object in oa video clips) van tegenwoordig.
Maar goed dat is weer een andere discussie;)

Ja sommige mensen reageren idd wat preuts hier soms. En ik snap wat je bedoelt, en gewaagder ondergoed is gewoon leuk.

Tsjaa, ik heb niet echt de strenge behoefte om in een hotpants en kort topje op een normale dag over straat te lopen. Maar als ik bijv. een sexy lingerie setje zie dan wil ik t wel gewoon kopen. Maar dan gewoon voor onder mn kleren [en lees: vriendje]. Maar er is denk ik ook een verschil tussen sexy en ordinair. Iets kan ordinair worden vanwege de manier waarop iemand iets draagt. Maar bijv. ook de houding van deze persoon blablabla.

Ik heb een keer op het schoolfeest meegemaakt dat meisjes in een bustier/corsette, hotpants en dan van die hoge kousen met jarretels kwamen. Toen stond ik wel even te kijken.

ik durf al niet van die leuke “hotpants” broekjes aan te doen omdat je dan bijna tegen je kont aankijkt terwijl er toch veel mee lopen xD
dus nee, dat heb ik niet.

Als het gewoon om lingerie gaat is dat geen probleem toch? Ik doe dat ook wel eens voor mijn vriend, maar verder in het openbaar heb ik geen neigingen om zoiets aan te trekken.

Ja idd perenpoep, het zal idd voor een groot deel van iemands uitstraling/houding afhangen of iets sexy of gewoon trashy is.

Verder heb ik ook niet echt de behoefte om als een delletje over straat te hobbelen;) Het gaat idd denk ik meer om het stiekume, geheimzinnige. Misschien een beetje zoals Usher zegt: a lady on the street, but a freak in the bed…
Over het algemeen netjes en classy met hier en daar een noughty uitspatting;)

haha, dat noemen ze nou hormonen :wink:

Oooow is dat het? :smirk: hihi

Uhm… Nee. Je kan er niet sletterig ook leuk uitzien

soms heb ik wel eens van die dagen ja, alleen ik beheers me dan en doe het toch niet…

Kan ik in een opzicht ook aan meepraten.
Soms, dan trek ik een helemaal rood ondergoedsetje aan, met kant en doorschijnende gedeeltes, kleed me dan weer netjes aan, maar voel em dan toch een beetje stout, haha.

als je nou zegt leren leggings enzo
ja dat wel
maar uh
slutty?
nee
dn komen ze met zijn allen op je af met een breezer denk ik

Ja, ik heb wel eens zin om mij sexy te kleden, en dat doe ik dan ook gewoon.
Wat is daar mis mee? het is heel normaal om met je schoonheden te pronken.
Lees mij niet verkeerd, ik ga niet als een hoer overstraat ofzo.
Maar ik hou van corsetten, en die draag ik wel eens met uitgaan, met een spijkerbroek, niet met een kort rokje.
Ik voel me lekker in mij vel zitten, als ik iets “sexy” aanheb, en daar is niets mis mee vind ik. Hoge hakken vind ik heerlijk (heel soms van die extreme lange, maar daar loop ik zo moeilijk op)
Dus ik vind, gewoon doen, zolang t smaakvoll blijft

Nee geen last van.

nee heb ik niet…