SLUTTY. To be or not to be..

Over het algemeen ben ik een heel degelijk meisje. Ik kleed me netjes, gedraag me gepast en beleefd. Maar soms gaat er iets kriebelen… ik weet niet precies wat het is, maar opeens heb ik dan heel erg de neiging wat meer gewaagde/trashy aankopen te doen.

Ik vroeg me af of er meer meiden zijn die af en toe zo`n foute uitspatting hebben en zo ja, wat die je er dan mee? heb je bijv idd wel eens de stoute schoenen aangetrokken en ben je gaan feesten in een mini hipster (ik zeg maar wat)…

Nee dan heb ik niet O.o

Maar het is ook niks voor mij, en ik heb een haat tegen sletjes en dergelijke

Eh nee. Dat heb ik niet.

nee sorry

-

uhm nee niet echt O.o

nope. ik ook niet.

Eh, nee.

neejjj,

nee niet echt eigenlijk
heb af entoe wel zo’n foute uitspatting maar dan anders
dat ik bijvoorbeeld zin krijg om me een keer heel anders te kleden
en dat doe ik dan ook gewoon
maar zo extreem asl van die playbunny outfits nee

Ik heb niet echt bepaald de neiging om er als een ‘slet’ uit te zien…

gelukkig niet

Nee, niet echt. Ik denk dat je hier ook niet heel veel medestanders zult vinden, omdat de gemiddelde leeftijd hier wat lager ligt.
Maar een oplossing voor jou zou kunnen zijn: super sexy ondergoed kopen, en dat dan onder je normale kleding dragen, bijv naar school. Dan heb je toch kunnen toegeven aan zo’n uitspatting zonder dat andere mensen het merken; kan ook leuk zijn :slightly_smiling_face:

Ik vind sommige pakjes enzo wel grappig maar niet om het echt te kopen. Ik draag wel gewoon leuk ondergoed zeg maar :stuck_out_tongue:.

nee, komt me niet bekend voor.

Ik ben het met Harpa eens.

Eh nou nee. Ik heb een hekel aan van die sletterige personen.

Ik snap wat je bedoelt, soms heb ik ook wel eens de neiging om gewoon supersletterige kleren te kopen.
Ik doe het gewoon niet.