Slush Puppie Maken!!

Hoe doe je dat???

Ik heb het een keer geprobeerd dmv een grote bak met water te vullen, in te laten vriezen en dan te laten smelten, maar dat werkt niet. (je moet het dan in elkaar hakken en dat is onmogelijk.)

Xx

ijsblokjes in een blender.

Dankje XD.

Moet ik nog wel een blender gaan kopen :frowning_face:

een bak water in de koelkast zetten heel lang? en de koelkast op zn koudst?
als ik cola ofzo in de koelkast heb staan en hij staat op zn koudst dan is hij half bevroren bijna. teminste van dat halve ijs om het zo maar te noemen :stuck_out_tongue:

Staafmixer kan je wss ook wel gebruiken. (doe er dan wel een bak omheen, liefst hoog)
Bijna iedereen heeft toch wel een mix ding thuis? Denk trouwens niet dat je het met een gewone beslagmixer kan doen xD

ik denk dat je het wel kan maken door ijs met siroop te mixen zeg maar :stuck_out_tongue:

dat laatste weet ik dus niet, want een blender heeft dan die scherpe tanden, net als een staafmixer, maar zo’n handmixer heeft dat natuurlijk niet…

en dan nog iets, waar kun je zulk soort limo/siroop halen??
geen groene of rode of oranje limo, want die zijn goor. XD

vraag het in de supermarkt ofzo ;p

Koop perenijsjes/aardbeienijsjes van Festini ofzo en mix die in de keukenmachine? Dan heb je meteen smaakje :slightly_smiling_face:

Ik haat dat spul, ik krijg er onwijs veel hoofdpijn van x’)

cola oid in een flesje doen, laten bevriezen het liefst niet helemaal en dan heel goed schudden en eventueel een beetje laten smelten en dan in een bakje gieten en dan heb je ‘slush puppie’ :slightly_smiling_face:

Ik ook. >.<
Mijn vriend hier heeft een ijsblokjes machine met een crusher stand.

het zijn gewoon ijsblokjes met limonade. maakte ze eerst zelf in de jamin. 5 L water = 1 L limonade- achtig.

google spreekt;

ik zag een keer ergens dat je ijsklontjes in een plastic zak moest doen en dan dicht en er dan met een pan / deegroller / broodplank iets hards in iedergeval erop slaan.

aaaaaa brainfreeeze

Ik heb m’n eigen slush-puppy-maker, haha. Heb ik al best lang, maar ik gebruik hem al jaren niet meer. Het komt wel erg in de buurt van een echte slush puppy. Je pak gewoon wat ijsklotjes en doet die door het apparaat heen, wat ranje erbij en klaar :slightly_smiling_face: Je moet gewoon draaien aan iets en dan komen er van die ijzeren dingen die alles malen :stuck_out_tongue:

Als je bv cola slush puppie wilt maken,
moet je een glaasje cola voor 3 uur in de vriezer doen en dan komt er een laagje ijs wat je met een vorkje makkelijk breekt

Je kan ook: Drinken in een boterhamzakje doen en dan in de diepvries en dan als ie hard is kan je het in je tuin keihard op de grond gooien of gewoon met je vuist erop slaan… of je gaat een paar ijsklontjes in een boterham zakje doen en dan die ijsklontjes pletten en dan in een glas je drinken in doen dan dat ijs en dan roeren klaar… :upside_down_face: :sunglasses: