Slumdog Millionaire <3

omg, ik heb gisteren de film gezien en -omg- zóóó mooi dat ie is Ö
Heeft iemand anders m ook nog gezien? Kunnen we samen onze enthousiasme delen ofzo XD

beste film ooit ! hij verdient echt die 8oscars, 4goldenglobs en nog zovele andere prijzen (LL) Ik raad m echt aan <3

ik ken em niet denk ik.

Hij is pas nieuw ofzo, denk ik.

Ik ken hem ook (nog) niet.

Heb hem ook gezien, hij is echt super =D
Ik vind die jongetjes als ze klein zijn zo lieff … <3

Ik heb hem ook gisteravond gezien. Echt een mooie film, ja. :slightly_smiling_face:
Vond de aftiteling ook zo leuk, hehe.

Ik ga er binnenkort heen, ik ben echt heel benieuwd.

Heb m gezien op internet. Goede film, heeft de prijzen zeker verdient.

Goeie film :slightly_smiling_face:
En het eind was idd leuk :grinning_face_with_smiling_eyes: ( Die man kan echt goed dansen :astonished: )

Zeker een hele mooie film!
Mn lievelings film vanaf nu! :angel:

Ik vond hem ook echt geweldig. =]

ik vond hem echt zoo super geweldig tof en alles
echt zo mooi

en die jongentjes en dat meisje waren zo schattig toen ze klein waren (:
die film heeft echt al die prijzen wel verdient !!

Ik heb hem net gezien , en het is echt een van de mooiste films die ik ooit heb gezien! Hij is de oscars en goldenglobes echt helemaal waard!

Nog niet gezien, maar ik hoor er zulke goede verhalen over!

Het verhaal ken ik wel, en het lijkt me zó mooie film.
Ook het liedje aan het einde van de Pussycat Dolls is leuk trouwens haha.

Ik heb hem gezien met school, opzich wel een mooie fim :slightly_smiling_face:

Gezien in de bios, wat een prachtfilm! :grinning:

Erg mooie film, inderdaad. Heb hem helaas in het Duits moeten zien (stomme bioscopen hier) maar vond hem erg gaaf en indrukwekkend.

Vooral omdat die jongen die de hoofdpersoon speelt (ben even de naam van de acteur kwijt… Dev… nog iets? Dev Patel?) nog maar achttien jaar is :open_mouth:
En Freida Pinto is zo mooi <3

Deze film draait op relatief weinig plaatsen. Vooral als je bedenkt hoe goed de film is ontvangen. Ik heb hem afgelopen week gezien in een cinema op een cruiseschip. Echt hij is briljant. Ik heb geen enkel slecht ding gevonden.

Overigens vind ik de meeste beschrijvingen die vertellen waar de film over gaan erg slecht. Al is deze film ook moeilijk te beschrijven, denk ik.