Slowen

Jaa rare vraag,
maar hoe moet je eigelijk slowen??

Alvast bedankt xD

Upje,

Wat snap je er niet aan? Hoe je je voeten moet bewegen? Waar je handen moeten?
Het is gewoon een beetje schuifelen. Handen om zijn nek of op zn schouders als je 'm eng vindt.

Wat is daar nou moeilijk aan? :'D

Bestaat dat nog gehe tegenwoordig is het gwn tegen elkaar oprijden hoppakee.

het is echt heeel simpel. ik kan niet echt een uitleg geven, maar het gaat eigenlijk vanzelf. je gaat gewoon tegen hem aanstaan, en je handen om zijn middel of nek? en dan gewoon een beetje heen en weer gaan.
succes !

Handen op zijn schouders en een beetje eerst door de ene en dan door de andere knie zakken (BEETJE!!)
en wat heen en weer gaan op die manier…
kijk gwn naar anderee mansen;)

haha goed gevat, zo werkt het idd wel met de jongens tegenwoordig… :grinning:

Aaaaahh slowen (L). Goede tijd was dat…

[nohtml][b][message=3372628,noline]xRosaa schreef op 05 februari 2009 @ 17:50[/message]:[/b] Bestaat dat nog gehe tegenwoordig is het gwn tegen elkaar oprijden hoppakee.[/nohtml]
Haha ik dacht het, jij zei het :stuck_out_tongue:

Inderdaad, slowen is (zo ongeveer) uit, schuren is in!

Als je hem eng vindt zou ik sowieso al niet met hem gaan slowen. Wij noemden het altijd ook gewoon ‘schuifelen’, dat geeft aan wat je met je voeten doet :stuck_out_tongue:

wij mogen niet schuren op het schoolfeest, dat lijkt op droog neuken zeiden de leraren :stuck_out_tongue:

Serieus, waarom zou je dat willen?

geen idee :stuck_out_tongue:

Ik moet het vragen hoor, in België kennen we die term niet

wat is droog neuken?

Precies!

ahhhhh dat was echt zo’n leuke tijd, slowen! ik was helemaal verlegen als een jongen mij vroeg om met me te slowen haha, maarja 't is eigelijk gewoon een beetje knuffelend dansen… 't gaat vanzelf!

Tsja hoe leg je dat uit… :smirk:

nou kijk. dan ga je naar lifestyle
en dan
slowchat 60
en dan
ga je gewoon gezellig praten ^^

ik d8 altijd dat je dan met kleren aan, seksbewegingen ging maken(??)
van Peter r de vries