slowchat primark

Er werd een paar keer gezegd in de ‘’ show je primark aankopen topic’’, dat mensen een slowchat aan moesten maken voor vragen en verhalen.

Dusja, dat initiatief neem ik dan maar.

Volgens mij is er al een ‘praat over primark’ topic of iets dergelijks. :stuck_out_tongue_winking_eye:

echt? dat wist ik niet :stuck_out_tongue:

yay primark!
ik ben al 2x geweest in rotterdam en ga nog 1x naar bremen komende maand=D
(haha waarschijnlijk gaat iedereen dat hier zeggen: ik ga dan en dan!;p)

Ik vind de Primark 3x niks en ik snap al die topics die opeens worden aangemaakt echt niet.

Ik wil d’r graag een keertje naartoe!

Jaaaa, ik ga 21 nov =D

Mijn school zit er naast!

Ben er nog nooit geweest.

ben er vorige week geweest, maar t viel me echt tegen.

VEEEL te druk…

hoe laat was je daar? Wanneer is het het drukst? Wij gaan zo vroeg mogelijk. Maar dat doet iedereen zeker :"D

je moet om half 10 gaan of 9 uur, dan is er niemand

ik ga deze kerstvakantie :grin:

Ik wil dat er een in a’dam komt.

En ik hoop dat het echt zo een geweldige winkel is als men zegt, want velen zeggen ook ja i love river island, maar die winkel is best wel crap.

Ik ga misschien aanstaande zondag. De Primark in Londen schijnt nog veeeel gaver te zijn. Iemand die daar geweest is?
x

ik ga in de kerstvakantie naar de primark in luik.
ik woon in limburg dus dus is lekker kort bij.
ben dit jaar ook al 3 keer in de primark in rotterdam geweest!
ik vind het een geweldige winkel

Ik ben in Londen geweest, heel veel leuke dingen gekocht. Wel lange rij bij de kassa maar er zijn daar iets van 13 kassa’s dus het gata opzich wel snel. Ook veel ouders met buggy’s enz. Ik ga in de Kerstvakantie in Rotterdam, ben benieuwd of het net zo leuk is als in Londen, gelukkig is het voor mij maar een kwartiertje met de randstadrail :d

Ik wil ook supergraag een keer naar de Primark maar het is zo duur om naar Rotterdam te gaan. (aangezien ik in limburg woon, retourtje is 45 euro? (gokje))
En verder vind ik Rotterdam geen leuke stad (ben er voor dat de primark er was wel eens geweest, damn waarom was die winkel er niet eerder :frowning_face:)

En daarvoor bestaat er OV.
Niet dat ik ooit naar rotterdam ga/ben gegaan hoor. Ik wacht wel tot hij in nijmegen zit. :drooling_face:

Tja, in België hebben ze dat weer niet :’)

Maar upje voor jullie!