[slowchat] Liefde & Relaties

Door de enquete kwamen we er achter dat er een (grote) behoefte is aan een slow binnen de Liefde & Relaties (zo gaat het binnenkort heten) subforum. Dus bij deze openen wij er nu een. Kijken of er echt zo veel behoefte aan is.
Het is dus wel een slow, maar het thema zal over het algemeen wel liefde blijven :slightly_smiling_face: Bijvoorbeeld als er in een topic te veel off-topic gegaan kan worden, dan kun je hier terecht.
Zelfde regels gelden hier zoals bij andere slows. Dus niet buitensluiten, ruzie maken etc. Bij gedoe kun je een report sturen of een mod noten.

Enjoy ladies :slightly_smiling_face:

Gaaf!

Supertof!

Goed dat jullie echt wat doen met de enquete dingen :grinning:

Jeej :grinning:

Tof :grinning:

Fijn! en ook een goed plan inderdaad om de naam te veranderen naar liefde & relaties.

Ahw, dit vind ik echt een leuk idee!

Oeeeeh. Dat is echt leuk! :grinning:

Misschien beetje domme vraag, maar wat is een slow? :flushed:

Ik droomde dat deze slow gister 200 pagina’s erbij had gekregen, lol

Ah, leuk! :grinning:

Supertof, daar hadden we het al over in het centrale topic, gaaf dat er nu eentje bij is. Gezellig! :grinning:

Leuk! :slightly_smiling_face:

Jaaa zo leuk dit :grinning:

:grinning:

Jaaa, super leuk :upside_down_face:

Ja dat trouwens ook, heel leuk dat er iets met die enquete gedaan is! :slightly_smiling_face:

aaaah, heel leuk!

Ik vind het leuk dat ik nu meiden beter kan leren kennen, aangezien ik veel meiden ‘ken’ wat betreft hun relatie maar niet hoe zij zelf zijn en eindelijk kan dat nu wat meer! :grinning: