Slotjesbeugel, welke kleur

Hoi, ik krijg binnenkort een slotjesbeugel je weer wel die met die blokjes… Nou ik weet helemaal niet welke kleur ik zal pakken, liefst niet rood want dat heeft iedereen al, van me klas. Die een beugel draagt, Please geef me tips aub 2 kleurig of gwn 1 kleurtje en welke kleur heb of had jij? Ik dacht meer aan donker roze en donker blauw maar ben niet zeker… X 12 jarig meisj

Ik had gewoon grijs/zilver. Ik vind kleurtjes nou niet bepaald mooi. Maar als ik voor een kleur moest gaan dan blauw.

Neem geen kleur, heb ooit één keer kleur gehad (blauw) nou je raakt er snel uitgekeken door. En grijs valt minder op.

Ik heb nu fluogroen :slightly_smiling_face: en eigenlijk raak ik echt niet uitgekeken op een kleur hoor

Ik had ook geen kleur, gewoon grijs/zilver idd. Die kleurtjes vind ik eerlijk gezegd niet zo mooi, valt ook onwijs op :")

Neem grijs/zilver, doorzichtig of wit. In ieder geval iets wat NIET opvalt.

maar euh verkleurt wit dan niiet? x :flushed:

Toen ik nog een beugel had, ongeveer 2 jaar geleden, had ik het eerste half jaar telkens voor mn lievelingskleur gekozen, blauw. Later koos ik zoals velen hier al zeggen ook voor grijs, gewoon omdat het minder opvalt.

Als je een beugel hebt, is meestal je gebit niet iets waar je nadruk op wilt leggen omdat het er nou niet echt bepaald geweldig uitziet. Hierom kan je, vind ik, beter een niet zo opvallende kleur kiezen.

Die verkleuren wel na een tijdje…

turquoise is wel mooi niet dat neon geval, gewoon, of licht roze.

Nou mijn tanden zijn eigenlijk recht :wink: ik moet 10 blokjes dragen voor maar 1 hoektandje :do x

dit, ziet er veel egaler en mooier uit omdat je met felle kleuren zo de nadruk legt op je beugel en je tanden. In het begin nam ik altijd kleurtjes maar na een tijdje altijd grijs/zwart/doorzcihtig

ik heb een keer doorzichtig genomen en die was helemaal vergeeld :dry:

Aww :s

Ik mocht altijd bij het verstellen nieuwe kleurtjes hoor? Dus zo erg is het niet. Ik had meestal roze btw.

Ik had altijd grijs/zilver, viel het minste op en verkleurde niet.
Lichte kleuren kan je beter ook niet nemen. Maar eens een kleurtje nemen is wel leuk :slightly_smiling_face:

. Licht of donker roze? :grinning:

welke 2 kleurtjes combineren dan volgens joua. :slightly_smiling_face:)

Ik heb eigenlijk altijd grijs/zilver gehad. Wilde inderdaad niet dat het opviel.

Hmmm geen idee, ze hadden maar 1 roze. Beetje gemiddeld, haha.