slotjes

hoi, ik heb sinds vanochtend mijn slotjes en ze doen heel erg veel pijn
  • wat kan je doen tegen de pijn van je slotjes?
  • ik kan ook niet eten met mijn slotjes weten jullie wat je wel kan eten met slotjes?

0 stemmers

Weten jullie wat je kan doen tegen de pijn van slotjes?
En wat kan je allemaal eten met slotjes

Heb je net een beugel? De eerste dagen zit er nog wat druk op, dus kan het pijn doen en dan is eten ook lastig ja. Probeer alsnog dingen binnen te krijgen (vla, zacht brood, eventueel kun je van dat ontbijtdrank halen). En neem een pijnstiller. Als het goed is, doet het morgen al minder pijn en over een dag of twee heb je bijna nergens last meer van :slightly_smiling_face:

Verder kun je in principe bijna alles eten, pas alleen op met kleverige dingen en appels.

Heee, sterkte! Misschien kun je hier kijken: http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-officiele-beugel-topic-270995.0.html

Ik heb gereageerd op je poll. En toen vond ik mezelf hilarisch

Geen nuttige info, ben altijd beugelloos geweest hoeseee

Sorry ik kan je niet helpen. Ik heb nooit pijn gehad bij mij slotjes. Alleen de eerste dag een klein beetje, maar dat viel op zich wel mee toen.

Ik mocht ook alles eten toen ik mijn slotjes had. Ik hoor vaak van mensen dat ze best veel niet mogen, maar ik mocht gewoon alles.

hahaha je poll.
Maarre ik had er gewoon soms last van en dan kan je idd het beste even wat zachts eten en een pijnstillertje nemen. Is het als het goed is morgenochtend wel weer weg :slightly_smiling_face:.

Toen ik net mn beugel had, at ik veel vloeibare dingen, dus soep, toetjes, smoothies etc.

Oh ik dacht al dat er een algemeen topic was ja, danke!