slotje

Slotje

Ik zou het eerlijk zeggen, van: ‘‘jongens, we gaan met z’n allen op vakantie! Iedereen zou moeten beslissen. K vind het ov net iets fijner en misschien goedkoper?’’
Als dit niet werkt zou je zeggen dat je je ouders er tegen zijn, ik weet zeker dat ze er begrip voor zullen hebben, ook als je de redenen geeft wrm je ouders er tegen zijn!
Succes!!

Waarom willen ze perse met de auto dan, in de stad heb je namelijk niks aan een auto. Kost alleen maar veel geld met parkeren enzo. En aan de leeftijd te zien, hebben ze überhaupt wel een auto om mee te nemen?

Wiens auto is het eigenlijk?

Praat er met je vrienden over. En inderdaad, hoe willen jullie een auto gaan regelen?

In ‘grote’ steden is het alles behalve handig om een auto te hebben. Dit zou je als argument kunnen gebruiken.

Bedankt voor jullie antwoorden. Auto is geen probleem kan geleend worden van een ouder…

De parkeerkosten in de stad zijn echt through the roof. Zou gewoon lekker met het OV gaan, het is Den Haag, niet Zuid-Frankrijk.

Oh, en nee ik vind het niet raar.

Als de auto van je ouders zou zijn, Versta ik het donders goed dat je niet met de enige auto mag gaan/ met de auto van je ouders mag gaan.
+ Qua verzekeringen moet je het ook in orde hebben als je op vakantie gaat.

Met de auto op vakantie gaan is echt luxe, gezellig met z’n allen in de auto zonder wachttijden, zonder overstappingen en zonder gedoe met andere passagiers. maar zoals ze hierboven allemaal al zeggen. De OV is veel goedkoper en dan moet je ook meerekenen dat de parkeerkosten er ook nog zijn.

Kan je niet een kostenplaatje maken met kosten voor ov en kosten voor auto. Misschien haalt ze dat over?

Bewaar de auto voor wanneer jullie wat ouder zijn en wat verder weg op vakantie kunnen!

Maar als je rond de 17/18 bent hebben je ouders toch vrij weinig te vertellen over of jij wel of niet met de auto mag? Tenzij het hun auto is natuurlijk, maar ik neem aan dat dat niet het geval is. Ik vind het in ieder geval wel raar dat zij er zo’n punt van maken. Ook omdat het goedkoper is dan het ov (zeker als je de benzinekosten deelt).

^ Ligt eraan wat je allemaal van plan bent om te gaan doen. Parkeerkosten zijn in steden toren hoog. Dus als je ergens met de auto heen gaat, naar het hotel, en alles te voet gaat doen dan zou ik ook met de auto gaan.

Maar het verstandigste is om even uit te rekenen wat meer kost, auto of openbaar vervoer.

Ik ben 17 en mijn ouders beslissen nog altijd wat ik wel en niet mag haha.

Ik ben 19 en ik zou me schikken als mijn ouders zoiets zouden zeggen. :’)

BP weg slotje