Slotje

Bedankt voor de tips!

Ik denk dat het tussen jullie nog heel erg spannend is, omdat jullie nog kort samen zijn. Je moet ook niet te hoge eisen gaan stellen voordat je gaat afspreken, maar gewoon meer met een intentie heen gaan van: we zien wel wat er gebeurt. En als je een keertje wat minder met elkaar praat, vergaat de wereld niet. Dat komt vanzelf wel een keer los!

Je kunt als hij bij je komt ook even iets gaan doen zodat je bezig bent en niet telkens gefocust op het praten met elkaar. Dus niet een film kijken, maar bijvoorbeeld een spelletje doen of iets bakken , of buiten wandelen oid.

En over dat van whatsapp, je zou het subtiel kunnen zeggen dat je het bijvoorbeeld heel lief van hem vind dat hij dat allemaal zegt, maar dat jij niet zo veel poespas nodig hebt. Dat je ook zonder al die woorden weet dat hij je leuk vindt. En over dat kinderen en een huis zal hij vast wel niet serieus bedoelen, dit zegt hij gewoon omdat hij je heel erg leuk vindt en wat wilt fantaseren. denk ik!

En als laatste, als je de twijfels blijft houden en er echt last van gaat krijgen, dan zal ik er toch een eind aan maken. Maar ik zou het eerst even aanzien en dan pas een besluit maken.

Succes!

Tja, ik begon pas op mijn 16e met vriendjes enzo, en ik heb altijd de gedachte gehad dat ik niet voor de lol een relatie neem en er dus ook een toekomst in wil zien. Als ik jou was dan was ik er dus waarschijnlijk mee gestopt. Maar oké, dat hoeft natuurlijk niet, en probeer er gewoon een gezellige avond van te maken. Weet je waarom jullie niet zoveel praten? Kun je het niet hebben over school, vrienden, series, films idk… Een date moet je naar uit kijken, niet nu al over in zitten :sob::muscle: