—
Serieus??? Dit moet wel serieus zijn, als je de moeite doet er zo’n lap tekst voor te schrijven.
Nou, als je kont niet herkenbaar is dan is er niks aan de hand. Volgende keer niet meer doen, maar dat zal je nu wel geleerd hebben.
En niet meer verliefd worden op jongens van 20! Dat is niet echt gezond.
Inderdaad. Ik snap wel dat je bang bent, maar je hoeft je niet echt zorgen te maken.
waarschijnlijk is die gewoon met je aan het trollen :’)
HAHAHA WAT waarom zijn mensen zo dom.
of hij moet je kont kunnen identificeren maar dat lijkt me niet
dus no worries en volgende keer beter nadenken!
het eerste wat ik over dit onderwerp zag was het woord ‘trollen’ hahahaha. genius.
En dit
Precies dit!
haha thanks girls!
Zo een hekel aan dit soort jongens! Maar ik snap ook echt niet dat je een foto van je kont stuurt… Hoe verliefd je ook bent (denkt te zijn), een jongen die foto’s vraagt van je kont, borsten, etc, is NIET te vertrouwen en is geen jongen waar je verliefd op moet worden!
Wat een pervert. Maar ik snap ook wel waarom een dertien jarig meisje z’n foto stuurt aangezien ze de gevolgen nog niet kan overzien. (Niet dat iedere 13 jarige naïef is, dat zeker niet.)
(ik moest echt lachen met de titel, alsof je het ‘per ongeluk’ hebt gedaan)
Ik denk trouwens niet dat hij iets met die foto gaat doen… Je hebt ondergoed aan, je ziet je gezicht niet, je staat er niet helemaal naakt op… Gaat hij opscheppen bij zijn vrienden dat hij een foto heeft van een dertienjarige in onderbroek? (als hij dit doet serieus wtf)