SLOTJE

Hallo meiden.
Ik hoor dus vandaag dat wij morgen op school een ‘kerstviering’ hebben en iedereen moet zelfgemaakte hapjes meenemen zodat we een hele buffet hebben. Maar goed ik heb geen idee wat ik moet maken, en dan in de avond heb ik WEEEEER een kerstviering waar ik hapjes voor moet maken, maar dan voor stage…

Ik hou van koken en morgen voor de stage hapjes heb ik genoeg tijd om te koken of iets, maar voor het school feestje heb ik eigenlijk geen tijd meer en ik heb geen idee wat ik zou moeten maken…

Hopelijk hebben jullie leuke ideeen voor me zodat ik morgen lekkere hapjes mee kan brengen (voor allebei de feesten) Ik heb alleen niet veel budget (arme student op kamers)

Alvast bedankt :flushed:

Ja, ik weet niet precies in welke richting je zoekt, maar je zou bijvoorbeeld een quiche of tortilla kunnen maken. Met name een tortilla is niet echt moeilijk, en vrij goedkoop, je hebt aardappelen en ei nodig.

Maar je kan bijvoorbeeld ook tomaat/mozzarella sticks maken, aan satéprikkers. En dan verschillende dingen, zoals tomaat/mozzarella, komkommer/kaas, worst/uitje.
Of je maakt gehaktballetjes, of hartige koekjes.
Er is zoveel te verzinnen. :grinning:

OEEHHH wat eeen goed idee, ik ga voor de sateprikkers dankje wel dankje well :bowing_man: