Slotje!

Bedankt voor de reacties ik vind het een beetje tricky om het erop te laten staan, dus hij kan nu wel worden gesloten.

Hij lijkt me nogal onbetrouwbaar en te flirterig…

Wow ik heb gewoon alles gelezen, nu even een reactie formuleren.

dit. ik zou hem inderdaad proberen te vergeten, het werkt duidelijk niet tussen jullie.

Ik denk dat hij met je gevoelens speelt. Hij is niet eerlijk tegen je en dat weet je, maar liefde maakt blind… Volgens mij heb je zelf door dat je geen goede relatie hebt en dat je gebruikt wordt en wordt je daardoor argwanend. Ik geef hem gelijk dat je niet overal wat achter hoeft te zoeken, maar aangezien jullie wel een ‘bijzonder’ verleden hebben is het niet gek dat je overal wat achter zoekt. Ik denk dat je het beste jullie relatie kan verbreken. Een relatie hoort gebaseerd te zijn op liefde en vertrouwen en aangezien hij jou niet echt lief heeft en jij hem niet kan vertrouwen, stelt jullie relatie eigenlijk ook weinig voor.

Ik weet niet zo goed hoe ik dat aardig kan zeggen, maar hij is gewoon een douchebag. Hij is meerdere malen vreemdgegaan en als jij een keertje met een andere jongen zoent wordt hij heel erg boos. Het is dan natuurlijk ook niet goed dat je met die andere jongen hebt gezoend maar toch. Deze relatie is niet echt goed voor je denk ik, je zit heel erg met jezelf in de knoop en je voelt je er niet echt lekker bij. Je houdt van hem maar soms is het beter om dan weg te gaan omdat je liefde niet wordt beantwoord op de manier hoe jij dat wilt.
Als hij echt van je houdt (ik zeg niet dat hij niet van je houdt) dan wil hij jou en alleen maar jou, en niet al die andere meisjes. Dat hij al die dingen liked is natuurlijk heel vervelend voor jij maar misschien heeft hij gewoon veel vrouwelijke vrienden? (oke als iemand dat tegen mij zou zeggen in jouw situatie zou ik denken ‘fack you’ maar toch misschien is het zo)
Ik hoop dat je er iets aan hebt, en je je niet alleen maar kutter gaat voelen… Succes meid! :sob::muscle:

Daan lijkt mij een player.

Je verdient beter.

Onder een player versta ik iemand die met je gevoel speelt.

-

Oh, meisje toch. Je verdient zoveel beter. Echt waar.

Je vertrouwd hem niet meer en als je door wilt gaan met Daan dan zal hij je vertrouwen heel erg moeten winnen. Dit zal niet binnen een paar weken gebeuren maar maanden. Zo te horen wil je er nog voor vechten dus maak hem duidelijk wat jij van hem verwacht en wat hij moet doen om jullie relatie te redden. Vertel hem wat zijn gedrag met jou heeft gedaan (wat je hier hebt verteld) en zeg dat je het wilt redden maar dat hij daar een groot aandeel in heeft.

Succes!

Laat hem gaan.

Owh meid je hele verhaal gelezen awh :frowning_face:
Ik vind het echt rot dat hij je zo gebruikt je weet ook wel dat
Hij liegt tegen jou wil je bevestiging? Want ik vind hem echt overkomen
Als een arrogante gemene hartbrekende onaardige player
En meid jij verdient zoveel beter echt waar niemand echt niemand verdient dit
Ben het met je eens dat hij niet betrouwbaar is
Laat hem gaan ik weet niet wat zijn probleem is waarom hij alle meiden
Gebruikt en waarom hij niet gelukkig kan zijn met 1 meisje in plaats van
Hem loslaten is moeilijk maar wel het beste gun jezelf. Een lieve jongen
Geen onbetrouwbare hier schiet jij niks mee op en hij ook niet