slotje
trouwens, daarbij is hij nogal beinvloedbaar door zijn omgeving. Volgens zijn familie ben ik te ‘hard’ voor hem. En zijn vrienden mogen me niet. Mij kan dat niks schelen… maar hij… hij is zo onzeker!
Ach meissie!
Ik heb iets soort gelijks meegemaakt, een relatie van toen 2 jaar (met heel veel ruzie’s) beëindigd heel veel spijt van gehad en toen toch maar terug gegaan naar hem. Hij had me zoveel moois beloofd, alles zou beter worden. Maar het tegendeel was waar; het begon na een paar weken weer van voor af aan. Ik heb het nu 3 weken geleden definitief uitgemaakt en ik ben er zó blij mee!!
Ik zou het niet doen. Jij hebt het niet voor niks uitgemaakt. Natuurlijk ben je verliefd op hem, je houdt van hem en je hebt samen een mooie tijd gedeeld. Alleen je kan mensen helaas niet veranderen en dat moet je ook niet willen. Je moet van iemand houden zoals diegene is, werkt het dan niet dan is dat jammer, maar het is dan niet anders. Je moet je ook niet aan de tijd die jullie al hebben gehad vasthouden. Het leven is nu en wat nu gebeurt zou bepalend moeten zijn.
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt met mijn ex, maar wij waren toen 2 jaar samen en hij maakte het uit. Het ging even goed en even later ging het weer mis. Het werkte simpelweg niet. Dat is moeilijk te accepteren en dat zal pijn doen, alleen er zijn zoveel jongens die je gelukkig kunnen maken en waar het wel mee werkt.
~
~
~