SLOTJE.

weg.

Volkomen normaal, je hoeft je echt niet druk te maken…

Je hoeft je totaal niet te haasten bij dit soort dingen, je hebt nog tijd genoeg.

Je bent 13… Nog zo’n topic er bij, jippie "-_-

Nee, dat is niet raar en dat gaan meerdere mensen zeggen hier…

Je bent 13 lees ik. Dan is het volkomen normaal. Plus dat ik de ‘relaties’ van je klasgenoten nou niet echt relaties kan noemen. Het is ontzettend zeldzaam als je op je 13 een vriend krijgt en er voor altijd bij samen zou blijven. Absoluut niet raar om vrijgezel te zijn op jou leeftijd. Ga lekker leuke dingen met vriendinnen doen en laat jongens nog even voor wat het is. :slightly_smiling_face:

http://data.whicdn.com/images/29589774/tumblr_m4umojbKH31r6l07zo1_500_large.gif

Dit

Meisje, je bent 13 jaar, dus je bent absoluut niet abnormaal en wees niet onzeker, je hebt nog tijd genoeg om een relatie aan te gaan :slightly_smiling_face: En je kan beter eerst genieten van je leven en op een bepaald moment een goede jongen tegen te komen, dan nu met alle jongens te zoenen en relaties aan te gaan, omdat je vriendinnen al een vriendje hebben.
Dus het komt zeker wel goed met jou, ook al duurt het nog een paar jaar, wacht gewoon rustig af en maak ondertussen plezier :slightly_smiling_face:

Dat is helemaal niet raar hoor!

Ohhhh come on, je bent jong! Waarschijnlijk liegt iedereen om je heen over zoenen en vriendjes enzo omdat ze zich allemaal schamen. Je hebt nog alle tijd… Als je 20 bent en er is nog nooit iets gebeurd op dat gebied dan begrijp ik dat dat vervelend kan voelen, maar jij bent 13 en dat is het laatste waar je je zorgen over moet maken. En als je wacht op die ene, geweldige jongen dan komt hij op het gegeven moment. Ik heb ook net m’n eerste zoen gehad en ik ben 16. Is niet raar, echt niet.

wees blij rond je 12/13/14 kus je toch alleen maar met jongens waarvoor je je later vreselijk schaamt

Ik wil nu een reactie gaan geven van oh nee je gaat later met alleen maar katten wonen geven. Maar ik doe het niet :’).

OT: Het is volkomen normaal hoor… Wat hebben al die meiden van tegenwoordig zeg o.O

Heb ik ook hoor :’)

Nou ik ben 15 en heb ook nog geen van die dingen gedaan :stuck_out_tongue:
En toen ik 13 was dat echt mijn minste zorg haha

Hoeveel van dit soort topics gaan er nog komen?

bedankt allemaal ! er mag wel een slotje op (:

demmmm girl je bent nog maar 13, jouw prins komt heus nog wel :wink: heb gedult en wees vooral niet beschaamd op een afwijzing, zulke dingen kunnen gebeuren en brengen je dichter bij jouw droomprins :wink:

Hee,
Ik zit een beetje met hetzelfde probleem… Ik weet wel dat iedereen zegt dat het volkomen normaal is. Maar als ik die theorie in de praktijk ga toepassen (hahah little geek in here) blijkt dat bijna iedereen wel een keer verkering heeft gehad. Ik merk best vaak dat jongens een beetje met me flirten enzo, maar verder gebeurd er nooit iets ofzo. Dus ik snap je wel, maar weet dat je niet de enigste bent :slightly_smiling_face:

Je zegt het zelf ‘ben niet verliefd’, en tot dat eens gebeurt hoef je je ook niet te haasten.

Ik kreeg mijn eerste vriendje toen ik net 15 werd.

Je hebt nog genoeg tijd, don’t worry.