Slotje op het topic aub :)

Hier mag een slotje op :slightly_smiling_face:

Iedereen in mijn omgeving zegt trouwens dat ik hem best niet terug kan nemen. Dat hij nooit zal veranderen en dat hij altijd zijn werk en vrienden belangrijker zal vinden. Dit laat mij ook enorm twijfelen. :frowning_face:

In elke relatie is de tijd wat je samen bent anders. De een ziet elkaar elke dag weer andere alleen in het weekend. Maar ik denk eerlijk gezegd dat hij je niet meer leuk vind en daarom ook andere dingen ging doen.
Verder heb ik geen tips ofso dus beschouw dit maar als een up.

heel eerlijk gezegd denk ik niet dat hij zal inzien wat hij mist want hij was zich al los van je aan het maken dus de vraag is of hij je uberhaupt zal missen. natuurlijk wel iets maar als hij echt graag bij je zou willen zijn deed hij dat wel.

Echt elke relatie is anders qua samen zijn, bijvoorbeeld het vriendje van mijn zus is hier zowat elke dag en ik merk dat ze daardoor ook sneller ruzies hebben om de kleinste dingen. Maar de vriendin van mijn broer komt hier af en toe en soms gaat die naar haar toe (denk 2 a 3 keer per week ofzo?). Dus dat verschilt wel echt. Maarja voor hem (jouw ex) was het misschien ook wel raar, ik bedoel hij wou wel gewoon omgaan met je broer want daar is die hele goede vrienden mee neem ik aan, en jullie wonen in hetzelfde huis… Maar ik denk wel nu dit gelezen te hebben dat die dan geen gevoelens meer voor je heeft, als die dus eerder met vrienden enzo wil afspreken en geen tijd meer voor je vrijmaakt. Misschien kan je nog met hem erover te praten om het zeker te weten en jouw aandeel in de break-up vertellen.

Ik vind het gewoon vreemd mocht hij niks meer voelen ineens, omdat hij steeds vroeg of ik nog van hem hield, veel zei dat hij van mij hield, gewoon op random momenten. Is dit dan gelogen?

Dat hoeft niet gelogen te zijn, maar dat het meer houden van was als goede vrienden. Niet meer dat hij verliefd was of je zag als zijn vriendin.
Ik denk dat je hem daarin niet kan veranderen eerlijk gezegd. Wie weet als hij ouder wordt, dat het minder gaat worden maar verder zit het waarschijnlijk in hem.

Vrouwen beseffen meteen wat ze kwijt zijn terwijl mannen er wel 2 weken tot een maand of zelf meer kunnen over doen…

Probeer je niet te focussen op je ex vriend en wanneer hij bij je thuis is met je broer je net op dat moment weggaat met vrienden of vriendinnen om te laten zien dat je wel sterk bent en je kunt amuseren. Een jonge wil natuurlijk ook niet een meid die heel de dag zit te treuren en vragen zit te stellen

Bedankt! en dat doe ik ook, alleen is dat niet altijd even makkelijk! :slightly_smiling_face:

Hij wilt trouwens nog praten, en zegt dat hij wel nog gevoelens heeft, alleen dat die emotioneel en rationeel verschillend zijn :s?