Slotje aub

Oke, ik heb wat advies van mensen gekregen. Bedankt. Slotje aub.

Het is vreselijk van je dat je die andere twee zo aan het lijntje houdt. Je doet precies hetzelfde bij twee mannen wat jouw ex bij jou heeft gedaan. Afkappen dus!

Met de scharrel zijn er duidelijke afspraken gemaakt. Dit en niet meer. Hij is ook niet op zoek naar een relatie. Tegen mijn baas ben ik ook eerlijk over wat ik voel. Als hij daar oke mee is moet hij dat zelf weten. Hij is volwassen genoeg om daar zijn keuze op te baseren.

Nou die scharrel is alleen om te scharrelen, als jullie het daar alletwee over eens zijn zie ik geen probleem.

Met je baas is een no-go. Daar zou ik je zo snel mogelijk overheen zetten.

En tja die ex, vergeet hem, waarom zou je hem echt nog willen als hij er vandoor is gegaan met iemand anders toen jij niet eens thuis was?

Tip van de dag: Maak een hele nieuwe start, zeg doei tegen je scharrel (of nja die kan nog wel blijven tot je echt in love bent), praat zo min mogelijk/ negeer je ex en zet je over je baas heen. ;’) Niet zo simpel als ik het zo zeg, maar volgens mij moet je eventjes alles weer op orde krijgen en dat kan volgens mij alleen op deze manier!

Oke, dan is het anders, want dat wist ik niet. Toch vind ik dat je er niet mee door moet gaan als je je er niet goed bij voelt.

Dankje! :slightly_smiling_face: Ik waardeer het erg.

En daar ben ik dus verward door geraakt. Ik kan momenteel niet oordelen over wat wel en niet goed voelt.

Dan denk ik toch dat er iets niet goed zit hoor