Slome boobs.

Nou, uuhm, klinkt vreemd. Maar mijn borsten groeien nogal ‘langzaam’. Een jaar geleden waren mijn borsten nog precies even groot als dat ze nu zijn. En als ik kijk naar andere mensen uit mijn klas, daar zie je gewoon duidelijk ‘groei’. Ik vind dit nogal vreemd. Hebben jullie verklaringen?

Het ligt bij iedereen anders hoe groot je borsten worden.
Sowieso, als je een dun sprietje bent, heb je vaak kleinere borsten dan een steviger meisje. Daar kan het ook aan liggen.
Het komt vanzelf. Geen zorgen om maken :wink:.

hahah dat heb ik ook.
maar weetje het komt van zelf wel.
En als je slank bent, vind je het dan mooi om big boobs te hebben ?
Dat staat dan heel lelijk bij je figuur.
Dan klopt de verhouding niet :slightly_smiling_face:.

Nou, weet je wat het is, ik ben niet heel dik ofzo, maar ik heb toch wel behoorlijk wat vetjes. :stuck_out_tongue: Maar het ligt mij meer aan het idee dat mijn boobs al een jaar niet gegroeid zijn. Dat vind ik nogal raar en het ziet er stom uit. Want ik heb een aardig volwassen lichaam/uiterlijk, maar nog helemaal geen boobs. Ik kom niet eens in een a-cup. In mijn familie heeft iedereen min. B cup en maximaal D, dus normaal. Dusja… Ik ben ook al meer dan een jaar ongesteld enzo. Dus…

op mijn 12e had ik mn 1e bh, maar ik was ook echt de eerste van de klas, dus op je 13e kan het nog prima dat ze niet zo hard groeien. op mijn 13e werd ik ongesteld en ze hebben daarna nog een jaar of 4 doorgegroeit, dus het hoeft weinig uit te maken. Gewoon lekker afwachten! en anders heb je misschien ‘pech’ en moet je andere oplossingen bedenken, maar wacht nog maar tot je wat ouder bent :wink:

Maar weet je wat het is, ik ben de enige in de klas die nog niet eens in een a-cup past. En dat is met bijv. gym echt niet leuk.

Ja dat is heel jammer maar je kan er helemaal niks aan doen. Gewoon afwachten en je er niet te druk over maken.

je bent nog maar 13?
ik wordt volgende maand 15 en er zitten zoveel meiden bij mij op school die ook 15 zijn en net als mij ook maar a hebben.
Ik zou je dus geen zorgen maken

Verklaring 1; je bent DERTIEN.
Verklaring 2; waarschijnlijk zit jet net, of nauwelijks, in de puberteit.
En dan nog, wat maakt het uit, als je op je 19e nog steeds ‘slome boobs’ hebt ga je een keer langs de dokter, maak je er nu niet druk om alsjeblieft, nergens voor nodig. :slightly_smiling_face:

ik ben 16, ben al 2 jaar ongesteld en heb sinds ik een bh draag al dezelfde bh-maat ( inimini a dus ) jij bent pas 13 en hebt al a; wees blij

Grote borsten met gym is nog veel erger dus geniet nog maar even van je schattige kleine tietjes, je bent 13 dus het is totaal geen probleem.

XD

eh ik ben ook 13, en ik heb cup B terwijl ik niet eens zo dik ben :cold_sweat:
duss iedereen is anders. (bij mijn in de familie hebben we allemaal big boobs XD)

Ik ben best slank, ben over 1 maandje 16 en ik heb nu net een kleine B.

Als je na je 20’ste nog steeds nauwelijks borsten hebt, hou dan in gedachte dat grote borsten gaan hangen en kleine niet.

Voordeel, toch?

-

ik vind eigenlijk kleine borsten mooier :relieved: