Slippers!

Hoi meiden,
Het is superweer maar ik zoek nog slippers.
Er zijn heel veel leuke van die sandaalahtige schoenen in de stad maar ik zoek nog makkelijke slippers.
Dus met andere woorden, show je slippers of die je graag wilt hebben (:

Ik heb mijn slippers van de Tango, 30euro.
Kan ze alleen niet vinden op internet.
Ze lopen in ieder geval heel makkelijk en het voetbed is heel zacht.
De zool is ook wat ‘‘harder’’ dan bijvoorbeeld bij Havaianas, zo heb ik iets meer ondersteuning.
En ze zijn donkerbruin & dat past bij veel van mijn kleding :slightly_smiling_face:

dankje! ik zal vanmiddag wel even bij de tango kijken.
ik vind het idd ook fijn als slippers iets meer ondersteuning geven dan gewone havianas :slightly_smiling_face:

Bij de hema hadden ze nieuwe, die vond ik wel leuk. Dat zijn tommy hilfiger look a likes.

Birkenstocks madrid die hebben ze bij de cinderella
vastookwelbijandere winkels

hema voor 2 euro :slightly_smiling_face:
simpele zwarte en grijze.
roze met witte strepen
blauwe met witte strepen.

+ ze zitten goddelijk :ok_woman:

koop gewoon havaianas (geen idee hoe men dat schrijft…)

Alle kleuren die je maar wilt en ze zijn makkelijk.

ik heb deze:
http://www.skooz.com/250704401/skooz-com
ze zijn maar ¤15 en zo lopen zooo lekker
gekocht bij de shoesoutlet in r’dam (ong naast mediamarkt)

Ik zweer bij mijn birkenstocks :slightly_smiling_face:

Een aantal jaar geleden heb ik teenslippers van protest gekocht. Dit waren leuke slippers met kraaltjes met net zo’n soort bodem als birckenstorks. Ik wil graag weer dit soort slippers kopen omdat ik voor een langere tijd naar het buitenland ga en daar kan ik ze goed gebruiken. Helaas kan ik nergens dit soort slippers vinden. De reden dat ik geen birckenstorks wil is omdat ik deze absoluut niet lekker vind zitten. De slippers van protest zaten wel heerlijk.

Heeft iemand enig idee waar ik deze slippers kan kopen? Ze hoeven niet persee van protest te zijn mag ook van een ander merk. Ik had namelijk al op de site van protest gekeken en daar stonden ze niet op.

Ik heb goedkope van H&M.
Vorig jaar de hele vakantie op gelopen, en ben dat dit jaar weer van plan.

Ik heb ook die simpele, goedkope van de Hema :slightly_smiling_face: