Slim in 6

Iemand anders die dit ook doet?
Ik heb het gisteren voor het eerst gedaan, best leuk (aangezien ik sport niet bepaald leuk vind) en de tijd vliegt.
Mijn buikspieren doen nu wel pijn, maar als ik het elke dag train moet het beter worden, toch?

misschien handig als je verteld wat het inhoud

Oh sorry :’)
Het is een programma wat ik heb gedownload via een torrent.
6 weken doe je elke dag een work out van (tot nu toe) een half uurtje.
Je traint vooral je spieren en je voelt het echt goed.
De eerste 2 weken heb je dezelfde sessie, de 2 weken daarna een andere en de laatste week weer een andere. Het wordt steeds zwaarder dus. Net weer gedaan, nu voel je het nóg meer.

Ik ben er van overtuigd dat thuis work outs niet boeiend zijn.
Ga naar buiten en go fot it.
Maar habe fun.

Je praat nogal onzin, maargoed.
Zulke workouts zijn hetzelfde als workouts in de sportschool, dus dat is ook niet goed volgens jou? x’)

Ik wil niet stoken, maar buiten is toch gewoon buiten?
Buiten is niet de sportschool. (’:
Ze bedoeld toch gewoon dat ze buiten sporten veel leuker vind?

is het dan niet zoiet als px90 ofzo?

Ik heb daar ook wat over gelezen, zijn het dan ook vooral je spieren die je traint? Ik dacht; ik probeer eerst 6 weken maar eens, voordat ik het meteen 3 maanden ga doen

Buiten is gewoon buiten, in de open lucht zonder dak ja.
En buiten is dus juist niet de sportschool, dat zeg ik toch juist.

hahaahaaa ik bedoelde trouwens p90x niet px90 :blush: god wat voel ik me dom nu :blush:
maar @ durrey, ik heb het zelf nog niet gedaan, maar er zijn verschillende versies als ik juist ben. je hebt er om gewoon een betere conditie te krijgen, maar er zijn ook speciale versies juist om meer spieren te hebben. je kan dus kiezen. maar de website waarvan dat komt, daar hebben ze nog veel verschillende workout programmas, en ooooit wil ik er eentje proberen :3

Haha ja ik dacht al, iets klopt er niet. Hmm, klinkt ook wel interessant. En van elke versie heb je dus ook 90 dagen?

eehm ik ben er geen expert van hoor :blush: maar eehm ik denk dat de versies van p90x allemaal 90 dagen zijn ja. die andere workouts zijn minder denkik.
dit is de website: www.beachbody.com
die zijn allemaal best duur, maar je kan ze denkik allemaal vinden op piratebay om te dlde :slightly_smiling_face: