Slijtage spijkerbroek bij je bovenbenen

Elke keer als ik een broek koop, wordt de spijkerbroek (na een tijd) dun “tussen” mijn benen. Slijtage dus, maar wat kan ik er tegen doen? Ik heb stevige benen, dus ze schuren.
Ik heb al 2x gehad dat ze dan na een tijdje zo dus dun zijn dat de naden of gewoon de stof helemaal gaat rafelen(lees: scheurt). Naaien heeft geen zin.

Heeft iemand hier een oplossing voor of tips zodat het niet meer gebeurd. (ps betere kwaliteit broeken werk niet:S)

niet fietsen…

dat hielp bij mij haha

Is dat niet gewoon normaal dat dat gebeurt? Omdat je benen langs elkaar schuren? Ik heb het ook 1x gehad, dat er gewoon een gat zat, in m’n o zo dure g-star broek @#$%^&*(*&^%$#@&*%$

Aii, da’s kut. Maar geen idee wat je er tegen kan doen, want ik heb het niet >.<

Dat had ik ook, mijn benen zijn ook best wel dik dus die schuren ook, en dan vooral langs het zadel van mijn fiets.
Heb het nu al 3 x gehad, mijn moeder heeft het genaaid, maar dat zag je te veel, dus toen heb ik ze niet vaak meer aangehad, behalve als ik er een langer shirtje overheen had, een tuniekje ofzo.

Dikkere spijkerstof kopen, sommige broeken zijn best wel dun.
Je kan ook al van te voren aan de binnenkant een extra stuk stof naaien, maar volgensmij zit dat niet lekker.

Ghehe, bij mij kwam het ook vooral van het fietsen ja.
Of van hele lange stukken lopen.

Er is niets aan te doen, behalve dan je bovenbeenspieren proberen te trainen zodat je benen strakker worden? (:

al mijn g-star broeken zijn kapot aan het gaan :"D het is echt gewoon super slechte kwaliteit, zelfs H&M is nog beter =)

:ok_woman:

Dat heb ik ook, al mn 3 lievelingsbroeken naar de tering. Komt bij mij van het fietsen & ik heb helaas geen idee wat ertegen te doen.

Ik heb het ook, door het fietsen.
Mijn mamma naait het altijd er een gat inzit. Bracht het een keer naar de kleermaker, 18 euro voor 2 gaten terwijl mijn moeder het op precies dezelfde manier doet.
Mij boeit het trouwens niet of mensen het zien, gewoon goede kleur draad gebruiken. Die broeken zitten meestal nog veel te lekker om weg te gooien.

Ja inderdaad. Alleen ik ‘vertrouw’ mijn broeken dan niet meer :stuck_out_tongue: Ik ben bang dat het dan weer scheurt op die zelfde plek, terwijl ik dan op school ben ofzo

Iedereen zegt dat. Maar mijn zusjes en ik hebben daar echt helemaal geen last van? De kleur wordt wel vager… maar verder geen gaten ofzo.

Ja, ik heb dat ook altijd, vooral door het fietsen. Wat ook scheelt is een zo donker mogelijke spijkerbroek kopen, die zijn het dikste.

Bij 1 g-star broek had ik dat ook.
Toen de zelfd eopnieuw gekocht en nu heb ik t weer.
Bij de andere gstar begint t ook te komen.
Maar bij de diesel en hilfiger broeken heb ik er geen last van :S

hmm, dat is niet altijd zo…tenminste ik heb dat ook altijd, maar er zijn ook 2 donkere broeken van mij kapot gegaan, en ik heb ook nog een gewone blauwe zeg maar. en die is nog steeds goed. en die had ik tegelijk met die donkere gekocht, en die donkere is dus kapot.
wat een verhaal, ik snap er zelf niks meer van

Dat maakt helemaal niets uit hoor, heeft met de stof te maken, niet met de kleur, die dingen worden gewoon geverfd.

De minst bewerkte broeken zijn het dikste. Dus zeker geen gestonewashte broeken enzo kopen, gebleekt ook niet volgens mij.
Is dat ook zo als hij losser zit eigenlijk?