Slijmprop in onderbroek

Hey

Ik heb een nieuw account aangemaakt omdat ik volledig anoniem wil blijven.
Het is best een beetje een goor verhaal, maar ik zit er echt mee. Ik heb al op google proberen opzoeken, maar ik werd er niet wijzer van…

Een paar weken geleden voelde ik iets in mijn onderbroek, ik dacht eerst dat ik ongesteld was geworden (ik vond het al raar want dat zou veel te vroeg zijn) maar toen ik naar de wc ging was het iets helemaal anders. Het was heel veel doorzichtig slijm met wat bloed in. Ik heb dit gegoogled en volgens mij is het een slijmprop (het kan ook zijn dat ik het mis heb) een slijmprop vormt zich net voor de bevalling.
Dit is best raar want ik weet zeker dat ik niet zwanger ben want ik heb niks van andere symptonen. En nu ben ik gisteren ongesteld geworden. Ik heb wel een vriendje en we zijn al ver gegaan, maar we hebben nog geen echte seks gehad.

Zijn er misschien sommigen die dit ook al meegemaakt hebben? Ik weet echt niet wat het was, ik heb het nadien ook nooit meer gehad, maar ik zit er nu al een tijdje mee…

Is het niet gewoon witverlies?

Nee ik ben zeker van niet. Het was echt heel veel en het bleef in een bol samen, het was doorzichtig met bloed in. Sorry voor de details.

Dan kan je het best eens langs je huisarts gaan, die kan dan een uitstrijkje nemen om te onderzoeken wat het is.

alleen de huisarts kan idd nu vaststellen wat dit zou kunnen zijn

Op de 1 of andere manier denk ik aan een miskraam ofzo, ookal heb ik geen idee hoe dat eruit ziet haha.

Maar je weet zeker dat je niet zwanger bent/was, dus lijkt me onlogisch. Upje dus haha

Is het niet gewoon veel afscheiding dat lijkt op slijm?

Dit denk ik dus ook, ik dacht aan een mislukte zwangerschap, maar het is inderdaad best onlogisch… Ik weet niet zeker of ik ervoor zwanger was, we hebben geen seks gehad, maar er is nog altijd een hele kleine kans volgens mij

Nee zeker niet

Als je nog maagd bent is het inderdaad onlogisch dat dit een mislukte zwangerschap is, ookal is dit waar ik ook als eerste aan denk.

Denk dat je toch beter even naar de huisarts kunt gaan.

Hmm ja, maar als mijn vriend nu sperma aan zijn vingers heeft en dan in mij gaat, zou ik dan niet zwanger kunnen worden? Het is wel een kleine kans denk ik, maar toch zit ik er heel de tijd aan te denken…

Dan zijn z’n zwemmertjes allang dood, het is niet dat die een lange levensduur hebben namelijk :slightly_smiling_face:

Sperma “overleeft” niet lang zodra het buiten is zeg maar haha. Dus dat is ook heel onwaarschijnlijk.

Die leven nog enkele minuutjes, en dat is wel genoeg… maar ja ik moet daar niet aan denken want het lijkt mij erg onwaarschijnlijk en de kans is heel erg klein…

Hmm ja het zal wel iets anders zijn dan een miskraam :slightly_smiling_face:

Die zijn echt vrijwel meteen dood! Dat maak je jezelf nu maar wijs om een uitleg te kunnen geven aan het slijm.
Wees slim en ga naar je dokter in plaats van te stressen dat het een miskraam zou kunnen zijn. Die kans is echt 1 op 10000000000000…

Oke, bedankt voor je reactie. Ik zal het er eens met mijn ouders over hebben.

Ik weet wel dat zo’n slijmproppen vaak meekomen met je menstruatie, dus dat zou het gewoon kunnen zijn. Ik zou me er alleszins niet te veel zorgen over maken. Je bent nu nog steeds niet bevallen, dus die sljmprop zal het wel niet geweest zijn.

Inderdaad niet teveel stressen, ga naar de huisarts.
Maak je niet druk!

Ik heb dat heel vaak voor mijn menstruatie en soms een week daarvoor, don’t worry!