'Slijmerig spul' in string/boxer

Hoi,
nou dit kan vast heel dom klinken.
Maar ik heb niet zoveel behoefte om dit aan mijn moeder te vragen (ook al deel ik alles met haar). Dus daarom plaats ik het hier in de hoop dat iemand mij kan helpen haha.
Damn dit is best een schamend iets om dit zo te vertellen

Ten eerste vraag ik mij af waar inlegkruisjes nou eigenlijk voor zijn? (Damn het gaat zo automatisch, maar nu ik er over na denk, heb ik eigenlijk geen flauw idee waarvoor die dingen dienen haha ;p)

Ten tweede heb ik vaak spul in mijn string/boxer. Naja spul, beetje plakkerig… en daar word (soms) mijn string/boxer ook nat van.
En dan ruik je dat wel eens, iig als ik naar de wc ga ofzo.
Echt héél vervelend.
Qua spul, heb ik het dan over beetje plakkerig… sliertig… slijmerig spul (ja sorry kan het anders even niet verwoorden)

Kan iemand mij raad geven hoe of wat en of jullie dat herkennen?
Liefs

dat heet afscheiding
dat krijg je meestal rond de ovulatie (ongeveer 2 weken na de 1e dag van je menstruatie)
maar das heel normaal hoor

kan je voor naar de dokter gaan, kan ook een schimmelinfectie zyn

heeft iedereen volgens mij wel.
is inderdaad heel normaal. :slightly_smiling_face:

Dat heet afscheiding, heeft volgens mij iedereen, de een meer dan de ander. En daar zijn nou die inlegkruisjes voor, net zoiets als maandverband, alleen dan voor afscheiding. (:

Ja dat is afscheiding, heel normaal. :slightly_smiling_face:
Ik gebruik ook inlegkruisjes daarvoor.

Zoals iedereen zegt: afscheiding en de een heeft het meer dan de ander.
Ik heb weleens gehoord dat het van inlegkruisjes erger word.

En volgens mij is er iets mis met je als je het niet hebt. (gezien je vagina zichzelf reinigt, en slijm beschermt tegen schadelijke dingen van buitenaf)

Oh nou godzijdank, haha.
Tot dusver ontzettend bedankt voor de reacties!

Alleen ik mijn huidige ‘vriend’ wil nu verder gaan, daar heb ik geen problemen mee, maar toch is dat erg vervelend als hij mij bijv. wil vingeren, en hij dat inlegkruisje voelt…
Hebben jullie daar heel toevallig ook ervaring mee?
Want met mijn andere vriendjes maakte ik me er niet eens zorgen om, want toen had ik het niet zo erg. Dus had ik ook geen last dat zij mijn inlegkruisje voelden ofzo, en ik me moest schamen of wat dan ook.

Het word ook wel is witte vloed genoemd toch of ben ik nou gek.

Het vingert beter, gezien het dan niet zo stroef is.

neeeeee daar moet je dus niet voor naar de dokter gaan xD
dat is dus witverlies en dààrvoor dienen inlegkruisjes ;]
je kan daar veel last van hebben of juist bijna niets… dat hangt af van persoon tot persoon… :] so it’s completely normal :grinning:

dat vraag ik mij ook af…
ik zou dan zeggen dat je dan geen inlegkruisje aandoet als je naar je vriendje gaat maar dat is dan weer niet zo aangenaam als je veel witverlies hebt… dillema xD

Moet je het van voren echt heel goed wegspoelen… :stuck_out_tongue:

Haha ja precies! Ik bedoel doe je een inlegkruisje in, zit hij in je broek. Denkt ie straks nog dat je ongesteld bent, alleen omdat er een inlegkruisje in zit! Rampzalig ;p.

Ga naar de wc om dat inlegkruisje weg te halen op het moment dat je het idee hebt dat er iets gaat gebeuren?

en dan zit dat daar bij zijn huis xD ‘iiiiieuw was da!’
of ge zijt net leuk aant knuffele ‘momentje… wc…’ very sexy xD
achja x)

Oke, zo klinkt het inderdaad raar x)
Maar bij mij werkt het wel ^^
Tenminste, niet dat het raar is ofzo. Nouja laat maar x)

ach joh, hij vindt het echt niet raar dat je afscheiding hebt hoor. en als je voordat je naar je vriend toe gaat even doucht en een schoon onderbroekje aandoet, dan is er helemaal niks aan de hand. bovendien hoort het ‘nat’ te zijn daar beneden anders gaat het zo stroef voor hem x’D

o, ik bedoelde dus trouwens dat je als je doucht geen inlegkruisje hoeft te gebruiken ^^