Slijmen bij je ouders HOE WIE WAT WANNEER EN WAAROM?!

Inderdaad.

:'3 Leuke veelzijdige hobby’s heeft ze…

Inderdaad

Inderdaad.

hoe oud ben je?

wow, ik ga dit jaar gewoon met mijn gezin op vakantie en we zijn niet eens 1500 euro kwijt! (we blijven wel in nederland)
uhm, ik heb geen tip voor je dus beschouw dit maar als een up

werkt wel, ligt eraan.
Je kan ook weken van te voren, of maanden van te voren héél lief zijn en slijmen, en dan op een dag om geld vragen XD.

Maar dan kan je net zo goed maanden van te voren een baantje nemen

Ik weet niet, maar als je ook al die verzekeringen en malaria inentingen moet/wilt en een zakcentje, heb je aan 1500 euro nooit genoeg… :face_with_raised_eyebrow:

De gene die echt slijmen tót ze neer vallen zijn die meiden/jongens van My super sweet sixteen, kijk dat en doe een poging ofzo…

Vind 1500 echt nogal veel… of anders werken, werken & nog is WERKEN.

Ik zou dat niet eens durven te vragen man

Sorry hoor, maar dat zou ik inderdaad niet eens durven vragen.

hold on
jij wilt zeuren en slijmen bij je ouders voor meer dan 1500 euro en zelf neit werken.

om op vakantie te gaan naar een land waardoor je armoede begrijpt.

damn girl

Precies.
Ik vind je een raar type.
Je moeder heeft het niet breed, en dan ben je bereid om zoveel geld uit te geven aan een land om “de armoede” mee te maken. En sowieso, als je zoveel geld uitgeeft aan een vakantie, kan ik me niet voorstellen dat je midden in de armoede zit.
Ga liever zonder geld op reis, dan zie je pas wat armoede is. Een decadente reis van 1500 euro is geen armoede.

[s]-ziet profiel-

ah
faker[/s]

woow voor ¤1500 gaan wij geloof ik met het hele gezin 3 weken naar Italië :astonished:

alles wat ik weet te zeggen is; get over it.
ik zou het niet eens vrágen, meebetalen oké maar de hele reis…
begin met werken en ga als je ouder bent zou ik zeggen :’)

Jullie moeten haar profiel eens bekijken x’D

vijftienhonderd euro!!!?

Pardon

Zoals hierboven al wordt gezegd daar kun je met een heel gezin mee op vakantie.

Ik vind het raar dat je dit sowiezo vraagt, of je moeder het nou niet breed heeft of wel. Dat je denkt wat te leren van dit reisje over armoede is gewoonweg hypocriet. Bovendien denk ik dat je niet zelfstandig, noch verantwoordelijk genoeg bent om op vakantie zonder ouders te kunnen.

BTW: weet je wat het modale (meest voorkomende) inkomen in Nederland is?
Per maand ongeveer 2500 euro bruto. Daar gaat nog belasting van af. Dan zal je ongeveer op 2000 netto komen.
Bedenk daarbij dat je de huur/hypotheek, gas, water, licht, levensmiddelen, kleding recreatie, vervoersmiddelen, benzine, school, verzekeringen & reisjes naar vietnam van je verwende dochter, daar allemaal van moet betalen.