Slijm! Wat te doen?

oke zal ik maar meteen met het verhaal beginnen…
Ik heb al sinds vrijdag heel veel slijm
ik ben volgensmij begin deze maand ongesteld geweest (ik weet het heel dom moest het bij houden )
ik ga morgen dus zwemmen samen met vriendinnen kan het zijn dat ik ongesteld wordt of…waardoor komt dit?

ik heb een nieuw topic aangemaakt omdat ik snel antwoord moest :slightly_smiling_face:

volgens mij heet dat slijm afscheiding maarja…

ga zwemmen, en neem gewoon een tampon mee voor de zekerheid. zeg tegen je vriendinnen wat er aan de hand is ( daar zijn ze vriendinnen voor) zodat ze rekening kunnen houden met je! succes!

Ik heb het de week voor ik ongesteld meestal heel erg. Je kunt een mini tampon in doen voor de zekerheid en gewoon even nog een extra tampon meenemen voor het geval dat?

iigg, tampon juist ja dat durf ik niet :stuck_out_tongue: ik ben pas voor de 2de ongesteld geweest

Aha, dat snap ik :slightly_smiling_face: Het heeft bij mij ook zowat een jaar geduurd eer ik tampons ging gebruiken. Maar ze zijn echt super handig! Mini’s krijg je er over het algemeen heel makkelijk in, je kunt het gewoon proberen? Het is de enige manier om te zwemmen als je ongesteld bent en het is ook zo vervelend als je zwemt en dan cosntant denkt ‘shiiiiiiiiit volgens mij ben ik ongesteld’.

en als het touwtje naar binnen gaat is dat mogelijk? :blush: hahah ben echt bang duss

kan wel maar dat gebeurt niet zo vaak (ik heb het iig nooit gehad). en ook zonder touwtje kan je een tampon gewoon verwijderen! maar ik kan me best voorstellen dat je het niet meteen wilt… het is wel de enige oplossing om te zwemmen als je ongesteld bent.

Een tampon gebruiken is heel fijn hoor! Als ie goed zit, voel je hem niet zitten.
Als het daarbeneden droog is kan het vooral de eerste keer vervelend zijn. Maar je zegt zelf al dat je vrij veel last hebt van ‘slijm’ wat zou moeten betekenen dat het allemaal nog toch iets makkelijker gaat. Ik zou het gewoon proberen, komt goed! (:

Het touwtje gaat er echt niet in hoor! Komt helemaal goed, geloof me:)

Neehoor, tenzij het echt écht heel veel is waardoor je als het ware door zou kunnen lekken maar dat lijkt me niet. Dus als je helemaal niet ongesteld wordt kun je gewoon zwemmen!

Ben al een keer ongesteld geweest maar ben gewoon hyper omdat ik niet weet waarom die afscheiding?

Sommige dagen is dat meer dan andere dagen.
Voordat ik ongesteld word heb ik bijna geen afscheiding, dus dat verschilt weer.

Als ik jou was zou ik proberen een tampon in te doen als je gaat zwemmen (een mini) en als je dat niet durft even je vriendinnen inlichten, zodat je vaak in de wc even kunt kijken.