slieterig haar en babyplukjes struggles

hey meiden,
Ik heb een probleem met mijn haar! Ik draag mijn haar altijd los omdat ik bij een staart of vlecht een vervelend babyplukje op mijn hooft wat niet in de staart of vlecht past en dan recht omhoog gaat staan… ik wil graag wat meer met mijn haar doen dus iemand ervaring/tips?
Als ik mijn haar los heb (altijd) dan zit het na het douchen wel goed maar als ik dan op school aankom dan hangt het in allemaal slierten en ziet het er onverzorgd uit… vaak borstel ik het dan op school ook nog een keer maar na drie kwartier lijkt mijn haar weer op spaghetti en ik vind het echt verschrikkelijk!!! zijn er misschien producten waar jullie goede ervaring mee hebben zodat dit stopt want ik wil gewoon mooi, lang en verzorgd haar! ik was het om de dag met Andrelon ‘voor normaal haar’ of andrelon ‘voor droog en beschadigt haar’

kan iemand mij (en misschien ook anderen die er last van hebben) helpen???
ty!! byeeeee

Ik heb ook last van babyhaartjes, meestal deal ik er maar gewoon mee, maar ik hoor wel eens dat je de haartjes achterover kunt kammen met een kam waar je haarspray op spuit.

sliertig haar weet ik niet zo gauw een oplossing voor… Misschien kun je proberen je haar minder vaak te wassen? Dan raakt je haar daar langzaam aan gewend en gaat het minder talg produceren. misschien helpt dat?

Aan die baby haartjes kan je niks doen. Het is vervelend, ik heb er zelf ook veel last van. Maar ja… daar valt niks aan te doen dat moet je maar accepteren en denken iedereen heeft het. Niemand gaat daar raar van opkijken hoor haha.