slierten..-.-'

als ik mijn haar los doe ziet het er thuis altijd mooi uit alleen dan ben ik op school, en dan gaat het in allemaal slierten hangen…weet iemand een oplossing??

PS ik weet niet of dit in het kapseltopic thuishoort mr volgens my niet

Laagjes laten knippen ?

Dit heb ik ook.

Ik blijf het gewoon elke 2 uur borstelen :stuck_out_tongue:
Ben al geminderd, borstelde het eerst elke 45 minuten 2 keer :stuck_out_tongue:

Je zou het op school even kunnen doorkammen. Het in slirten gaan hangen komt door je haar structuur. Daar is weinig aan te doen. Sorry :confused:

laagjes heb ik al, jmmr dat er zo weinig aan te doen valt ;( mrja

ik weet nog dat ik dit vroeger echt super mooi vond!!

Je zou het op de fiets in een staart in je jas kunnen doen, dit doe ik altijd en het helpt prima

borstelen en droogshampoo zijn het handigst denk ik?

Ik borstel mijn haar altijd nog een keer goed op school, en op de fiets zit het in een vlecht.

Ik zou zeggen: Vijf minuten eerder weg van huis, haren in een staart op fiets, eenmaal als je van fiets af bent haren borstelen en met droogshampoo doen op het toilet? Maybe haarlak maar bij mijn haar ziet het er dan heel vet uit vanaf de voorkant (in een paardenstaart dan). Succes ermee.

En als je er best veel haarlak in doet? Maakt dat nog verschil?

Er niet veel aan zitten met je handen scheelt enorm.

Vroeger had ik dat ook, vaker borstelen en er idd niet veel met je handen aan zitten helpt heel goed!

nope ;(

komt het niet doordat je haar gewoon te vet is?

Ik heb dat ook altijd. Zodra ik op school ben haal ik even snel een borstel er doorheen, maar een paar uurtjes later hangt het weer in slierten. Volgens mij kan je daar niet zoveel tegen doen maar is het gewoon de structuur van je haar…

Wat moet ik me voorstellen bij haren die in slierten gaan hangen :’)

Is het niet zo dat je haar dan vet is? Vet haar gaat ook altijd hangen in slierten. Droogshampoo is denk ik, net als wat veel hier zeggen, een goede oplossing. :slightly_smiling_face:

Ik begrijp wat je bedoelt, dat heb ik ook. Dat het gaat hangen in allemaal aparte stukjes en niet meer 1 geheel is. Het enige wat daaraan te doen is, is volgens mij je haar heel vaak kammen.