Slice The Pie

Ik weet dat er al een ‘geld verdienen sites’ topic is, maar toch vind ik dat dit daarbuiten staat. Als dit niet mag, dan sorry!

Slicethepie.com is een site waarop je geld kan verdienen met het reviewen van muziek. Je hoort de eerste 90 sec van nieuwe liedjes, en jij bent dan ook een van de eerste die die muziek hoort. Je krijgt betaald voor deze reviews, en deze vergoeding zit tussen de 5 en de 30 cent in. En dat voor 90 sec! De vergoeding ligt aan de lengte van je review, je woordenschat, en hoe correct je engels is. Dit is ook prima te doen via je mobiel. Erg handig dus!

Dat was even in het kort wat slicethepie inhoud, maar mijn discussie punt is dan nu, wat zetten jullie in die reviews? Hoe zien deze reviews er bij jullie uit en wat helpt bij het krijgen van een hogere vergoeding? Zijn er bepaalde woorden die dit beinvloeden? Kortom wat zijn jouw tips & tricks voor slicethepie.com

Ikzelf zou dit heel handig vinden als mensen me een paar tips geven, want ik weet nooit wat ik in mijn reviews moet vertellen over de muziek. Ik hoop dat er mensen zijn die me willen helpen :wink:

Als je slicethepie.com nog niet kent, is hier een link om lid te worden!

Er was al een topic over dit??
Iig ook iets met 90 sec. muziek luisteren voor geld.

Daar ben ik het niet mee eens, vorige topic(s) hierover zijn gesloten omdat het in dat topic kan & daar wordt er inmiddels ook al over gepost :slightly_smiling_face: slotje dus.