Sleutelhanger maken?

Ik dacht laat ik 's een keer zélf een sleutelhanger gaan maken, heb ik al dat spul gepakt (me moeder maakt zelf sieraden), Maar hóe maak je eigenlijks een sleutelhanger?? Kan iemand mij dit uitleggen? (A), Of heeft iemand voorbeelden van zelfgemaakte sleutelhangers,??

Vraag het je moeder ^^

beetje moeilijk uitleggen zonder alle spullen erbij, via internet :stuck_out_tongue:
idd, vraag het je moeder :slightly_smiling_face: die weet het vast wel want het principe is hetzelfde als bij sieraden maken

welk “spul” heb je gepakt?

Ik heb op m’n vorige stage altijd leuke sleutelhangers ontworpen. In de vorm van een cactus en een kwalletje… En dan telkens met een leuk gezichtje, en die kwallen konden in allerlei kleuren.

Je kan op internet genoeg erover vinden lijkt me. Het is een hele trendy hobby dus lijkt me sterk als je geen voorbeeldjes kan vinden. En hoe je begint bepaal je helemaal zelf :wink:
Het is wel zo leuk om je eigen sleutelhanger zo uniek te houden :slightly_smiling_face:

Ik weet ook niet wat je precies gebruikt enzo, maar ik denk dat je mams wel wat weet … :wink:

inderdaad! Ask your mumie

Je moeder weet het vast beter dan ik. :wink:

Kleiën en dan een afgeknipt veiligheids speltje erin stoppen. Dan in de oven laten bakken. Touwtje door het oog halen en vast knopen aan je sleutelbos??

je moet het aan elkaar kettelen.
of je moet een schakel ketting als basis nemen.
vraag je moeder maar wat het betkent, dat lijkt me het handigst.

Iemand nog leuke ideeen voor het opbergen van spullen op mijn kamer?