Sleutel afgebroken in het slot..

Ik ben een beetje dom geweest… :rage: Kwam net uit me werk dus nadat ik me fiets binnen had gezet draaide ik de schuur op slot maar brak de sleutel af in het slot :cold_sweat:
Nu kan ik dus niet me schuur meer in en daar staat me fiets en koelkast…
Ik krijg hem tot geen mogelijkheid open en heb er geen kracht voor om te openen.
Wie weet wat ik kan dan? iemand een gouden tip zodat ik tenminste me schuur weer in kan :flushed:

Slotenmaker bellen.

Kost dat niet onzettend veel geld? :flushed:

Ja maar wat wil je anders doen? Als je er niet inkomt heb je geen keuze lijkt me…

Dat is waar… heb geen flauw idee hoeveel zoiets kost en hoe dat in ze werking gaat.

Niemand ervaring mee gehad?? :flushed:

Bel gewoon een slotenmaker en vraag eerst om een prijsindicatie

Het is me ooit gelukt om het afgebroken stuk sleutel erin te duwen en dat mijn fietsslot toch opensprong(ja het gaat hier wel om een fietsslot). Maar ja uiteindelijk kan je hem dan niet meer op slot doen en dat lijkt me ook niet handig. Misschien kun je dat proberen als noodoplossing? Maar een slotenmaker moet daarna wel komen idd.

Ja top ga ik even doen

Ja ik ken het verhaal… helaas wilt t bij mij niet werken, erg frustrerend.
Ik ga maar een Slotenmaker bellen heb er al 1 op het oog die binnen 30 minuten ter plaatse is en niet zoveel kost :upside_down_face:

Hoe is het afgelopen?

Aii, pijnlijk.

Volgensmij zit er inderdaad niet veel anders op dan de slotenmaker te bellen, maar ik heb zo’n voorgevoel dat mijn advies wat te laat is. Hoe is het afgelopen?

Elke poging die ik waagde gebeurde er niks… :cold_sweat:
Ben zelf woonachtig in Amsterdam en had even op google gekeken welke slotenmaker goede recensies heeft.
Kwam uiteindelijk uit bij een slotenmaker die snel ter plaatse was en duidelijke prijzen had.
Hele aardige man die me deur openende met gemak. en tips gaf voor de volgende keer als weer zoiets gebeurd

dus als het weer gebeurd bij iemand of bij mezelf de volgende tips om je sleutel er dan uit te halen.

Neem een stukje lasdraad van het dunste soort. Buig een korte haakje aan het einde van de draad. Duw het lasdraad door een sleufje aan de zijkant van het slot. Draai en probeer met de haak onder de sleutel te komen. Trek aan het lasdraad en waarschijnlijk komt je sleutel er dan uit :slightly_smiling_face:

Doe een klein druppeltje van secondelijm tegen het afgebroken deel van het slot. Hou het andere deel van de sleutel een paar tellen tegen het afgebroken deel van de sleutel aan.

Druk met een dun staafje de sleutel vanaf de andere kant terug.

En als het niet lukt en je woont in Amsterdam dan moet je deze slotenmaker sowieso bellen!

Dankjewel voor jullie reacties xxx