Sleur

Hi y’all

Na girlscene en het forum hiervan een tijdje gevolgd te hebben zonder account, heb ik er nu dan toch eentje gemaakt. 1 omdat ik zelf met een vraag zit, en 2 omdat het op sommige forums best gezellig is!

Maar nu mijn ‘verhaal’, niet dat het erg schokkend is, of zo.

Mijn vriend en ik zijn nu ongeveer een jaar en drie maanden samen, hij houdt van mij, ik hou van hem, ik ben echt blij maaaarrrrrrr… toch mis ik iets. Hij toont niet echt dat hij van mij houdt, hij zegt het wel altijd via sms (tijdens de week zit hij zit op kot aan de andere kant van het land), maar als we samen zijn, toont hij het echt niet.
Hij is helemaal niet romantisch, ik ook niet echt maar toch wel meer dan hij dat is, en dat mis ik soms wel. Daarmee bedoel ik niet dat hij mij elke week moet verrassen of zo, maar in dat jaar en zoveel maanden dat hij nu met mij is heeft hij nog nooit zoiets gedaan. Ik koop soms kleine dingetjes (prullen) om hem eens blij te maken/moed te geven, maar ook dat heb ik nooit van zijn kant gekregen… Hij geeft ook nooit een enkel complimentje, terwil hij weet dat mij dat veel zelfzekerder maakt.
Soms voel ik mij daar écht heel onzeker over, zeker omdat ik rondom mij en op sociale media altijd vrienden zie waarbij hun vriend dan wel zo’n lieve dingen doen. Het verste dat wij ooit al zijn geweest is naar de cinema om naar een actiefilm te kijken, of naar de stad gegaan om iets te drinken. Ik heb hem er al over aangesproken maar hij zegt dan altijd dat hij ofwel geen tijd/geen geld heeft om iets te doen.

Haha, this sounds silly, maar het kwetst me eigenlijk echt wel, zeker omdat hij er precies geen rekening mee houdt of zo. Ik mis dat echt gewoon.

Er zit eigenlijk geen vraag achter, maar wou dit gewoon even kwijt. Het is leuker om dit met onbekende mensen te delen, vind ik haha. Als er nog zo’n mensen zijn met een probleem zoals dit, je mag altijd reageren! andere mensen ook natuurlijk haha.

Ik hoop dat ik het leuk ga hebben op Girlscene! :upside_down_face:
xxx

Ik snap je best wel goed. Mijn ex deed dat ook niet, nooit eens een lief klein gebaar. Ik gaf hem nog wel eens een lief briefje of verstopte iets als verassing, en dat waardeerde hij ook altijd erg, maar andersom nooit. Ook samen iets doen zat er in niet in bij hem, alleen thuis of soms eens ergens lunchen.

Maar, nu komt de gouden tip :wink: Ik ben momenteel een beetje met een jongen aan het praten, het is nog niks serieus, en hij had hetzelfde met zijn ex-vriendin. Wij hebben afgesproken dat mocht het iets worden, dat duurt dan nog wel even maar wie weet, we briefjes gaan maken. Briefjes met leuke date ideeën, en elke maand pakken we er 1 uit een pot. Dan ga je in ieder geval 1x in de maand iets leuks samen doen; uit eten, filmpje kijken, naar een staf, wandklimmen, samen koken, etc. Zo variëren de dates en doe je tenminste maandelijks iets leuks samen.

Je zou er ook met hem over kunnen praten. Niet aanvallend ‘‘EN IK KRIJG NOOOOIT IETS!!!’’, maar meer in de richting dat je het wel eens jammer vind dat hij bijna nooit een klein lief gebaar naar je toe maakt, dat jullie weinig samen leuke dingen doen. Het hoeft niet duur te zijn, een klein briefje in de broekzak met ‘‘ik hou van je’’ zou al geweldig zijn lijkt me :slightly_smiling_face: Praat er eens over!

Haha wow @MrRosedaley, dat van jou en je ex komt echt letterlijk overeen met dat bij mij momenteel! En inderdaad een leuk idee, ik ga ook zoiets doen denk ik, haha. Dankjewel!