Sletterige maagd?

Ik zit dus met iets, waar ik al heel lang mee zit eigenlijk… Het gaat om het volgende, ik ben een 19e jarige maagd, en persoonlijk doet het me niks dat ik de enige maagd van mijn groep vrienden ben. Zij weten het, ik weet het, en that’s it. No pressure. Maar nu heb ik het probleem dat ik er langzamerhand dus ook echt wel klaar voor ben.

Ik heb geen vriend, maar ik denk de hele dag door aan seks. Het maakt niks uit wat iemand uit zijn/haar mond gooit, ik denk aan seks en ik weet dat ik het wil, al ben ik dus nog maagd. Als ik uit ga geef ik in zekere zin aandacht aan jongens en ontvang, ik praat met ze, ik dans met ze, zoen met ze, of ik ze nou aantrekkelijk vindt of me gewoon aangetrokken voel tot het gesprek; maar dan stopt het. Juist op het moment dat ik denk; ach wrm niet? Voel ik me een complete slet.

Ik weet dat mensen zeggen, och wacht toch tot dat je een speciaal iemand vindt. Maar ik ben alles behalve opzoek omdat ik nogal een druk leven heb. Toch wordt deze behoefte groter. Misschien ben ik sowieso erg seksueel ingesteld, en vooral dan met woorden maar weinig daden. Als iemand met mij praat loopt het nu eenmaal heel snel uit op seksueel getinte opmerkingen en ik vind dat niet erg want dat gaat heel onbewust maar ik ben gewoon bang dat iemand denkt dat ik hier door heel wat meer ervaring heb dan dat ik daadwerkelijk heb en ze me daarom sletterig vinden. Ik heb dus geen enkel benul wat ik nu moet doen.

Je hoeft niet perse gelijk seks te hebben
Als je een leuke jongen tegen komt en je wilt verder gaan
Doe dat
Ga tot het pijpen
En voel daapt aan
Wil je dat moment verder doe je dat wil je niet houd je het bij pijpen

En een speciaal iemand nouja had k ook niet
Geen spijt van
Alleen doe het niet eerste keer onbekende beter iemand die je kent en tog nog beetje rustig aan doet met je

Want als je eenmaal verder bent en je doet het met een onbekende die je niet meer gaat zien erna ze tog soms ruw proberen te doen

Verdomme, heel verhaal getypt, is het weg :dry:
Dan maar een samenvatting: ik heb bijna precies hetzelfde gehad. Wat ik daaraan gedaan heb? Helemaal niets. Mensen roddelen toch wel, als jij je nu opeens heel kuis zou gaan opstellen vinden ze wel weer iets anders. Als jij je goed voelt bij wat je doet, dan moet je er lekker mee doorgaan. Als jij en je vrienden weten hoe het zit is het toch goed?

Maar weet je zeker dat andere mensen je zo zien? Of is het misschien onbewust je eigen oordeel over wat je doet? Het komt op mij over alsof jij jezelf vooral een slet vindt. Ik vind het nergens voor nodig, want op mij komt dit verhaal totaal niet ‘sletterig’ over (ik noem sowieso niemand een slet, maar vooruit). Maar als jij je zelf niet goed voelt bij je gedrag, dan moet je er misschien wel iets aan doen. Doe het sowieso voor jezelf, en niet voor anderen!

idk maar je bent geen slet

Als jij zegt dat je behoefte hebt aan seks en niet op zoek bent naar een relatie, waarom niet? Dat wachten op de ware gaat niet voor iedereen op. Er zijn genoeg mensen die hun eerste keer met iemand hebben gedaan waarmee ze geen relatie hadden en daar achteraf geen spijt van hebben. Je moet doen waar je je het prettigste bij voelt.

Je bent echt geen slet…

Ik vind dat je seks ook gewoon als iets fysieks kan zien, zonder liefde. Heel veel mensen hebben het wel over het wachten op ‘die speciale jongen’, maar ik begrijp het ook als je er gewoon aan toe bent en seks hebt met iemand waar je verder geen liefdesrelatie mee hebt. Ik zou het in ieder geval wel doen met een jongen die je ‘gewoon leuk’ vind.

Ik vind je totaal niet sletterig, ik herken me zelfs nogal in jou!

+1

Ook voor mij herkenbaar! Mijn eerste keer was ook niet met “die speciale jongen”, want die heb ik pas 4 jaar later gevonden! Ik voelde dat ik er klaar voor was en dat ik verder wilde gaan, en heb dat gedaan met een jongen die ik wel “gewoon leuk” vond, van wie ik wist dat hij mij ook “gewoon leuk” vond, en vooral, iemand die ik 100% kon vertrouwen. En ik heb daar nooit spijt van gehad, we hebben samen een hele leuke tijd beleefd, veel van elkaar geleerd en het voelde gewoon goed.

Ik zou het nooit gedaan hebben met een jongen die ik bij het stappen had opgepikt of zo.

Ik begrijp niet waarom je jezelf sletterig vindt, is het omdat je denkt dat je een slet bent als je seks hebt met iemand die niet je “speciale jongen” is? Nou, dat is helemaal niet zo! Zolang je voldoende respect hebt voor jezelf en naar jezelf en je lichaam luistert ben je helemaal geen slet. Als je voelt dat je er klaar voor bent, en je vindt iemand anders die er ook klaar voor is en jullie voelen zich tot elkaar aangetrokken, waarom niet?

Mijn eerste keer was ook niet met iemand waar ik een relatie mee had hoor. Ik had hem ontmoet toen ik 15 jaar was, en bij mijn familie op bezoek was in Noorwegen (hij woont daar bij hen in dezelfde plaats). We zoenden steeds en gingen steeds verder :stuck_out_tongue: Hij had geen vriendin, ik had geen vriend, en na een paar dagen hadden we seks maar daar bleef het ook bij. Nu ik al bijna twee jaar een vriend heb (niet die jongen, haha) zie ik wel dat ik seks met iemand van wie ik ontzettend veel houd veel lekkerder vind, maar op dat moment wilden we allebei gewoon seks. Het komt nu misschien sletterig over, maar zo was het niet. Als ik bij mijn familie kom zie ik die jongen nog weleens en dan praten we soms, hij is heel aardig en tegenwoordig ook verloofd. Het zal dus niet weer gebeuren want hij is erg trouw aan zijn verloofde nu, en ik wil ook helemaal niemand anders dan mijn vriend, maar we hebben dus gewoon casual seks gehad en ik denk niet dat daar iets mis mee is als je geen relatie hebt of wat dan ook. Dus ik ben misschien niet ontmaagd op de meest gebruikelijke manier, dus door een vriendje, maar ik heb er geen spijt van hoor. Ik zou het misschien niet met de raarste jongen uit het dorp doen, maar daar sta je altijd zelf nog bij toch? Je hebt zelf een paar hersenen en die kan je ook gewoon gebruiken :slightly_smiling_face: Je komt wel op mij over als een slim, intelligent meisje dus ik vertrouw er wel op dat je een beetje een leuke jongen uitkiest al heb je dan geen relatie met hem :wink:

Vaak wordt het bij meisjes/vrouwen als iets slechts gezien wanneer ze casual seks heeft, maar waarom? Als een man de koning is wanneer hij dit doet, waarom is een vrouw dan een slet? Een vrouw kan toch ook van seks genieten? Ik vind er niets mis mee hoor :stuck_out_tongue:

Waarom huur je niet een man in om je erbij te helpen.
Ben je van het hele gevoel af.

Ik zou het niet zomaar doen om te doen, daar krijg je spijt van

:cold_sweat:

Ik herken dit wel een beetje…

Ik zou eerst eens beginnen met wat andere dingen zoals hand- en mondwerk in plaats van gelijk all the way.