Ik zit dus met iets, waar ik al heel lang mee zit eigenlijk… Het gaat om het volgende, ik ben een 19e jarige maagd, en persoonlijk doet het me niks dat ik de enige maagd van mijn groep vrienden ben. Zij weten het, ik weet het, en that’s it. No pressure. Maar nu heb ik het probleem dat ik er langzamerhand dus ook echt wel klaar voor ben.
Ik heb geen vriend, maar ik denk de hele dag door aan seks. Het maakt niks uit wat iemand uit zijn/haar mond gooit, ik denk aan seks en ik weet dat ik het wil, al ben ik dus nog maagd. Als ik uit ga geef ik in zekere zin aandacht aan jongens en ontvang, ik praat met ze, ik dans met ze, zoen met ze, of ik ze nou aantrekkelijk vindt of me gewoon aangetrokken voel tot het gesprek; maar dan stopt het. Juist op het moment dat ik denk; ach wrm niet? Voel ik me een complete slet.
Ik weet dat mensen zeggen, och wacht toch tot dat je een speciaal iemand vindt. Maar ik ben alles behalve opzoek omdat ik nogal een druk leven heb. Toch wordt deze behoefte groter. Misschien ben ik sowieso erg seksueel ingesteld, en vooral dan met woorden maar weinig daden. Als iemand met mij praat loopt het nu eenmaal heel snel uit op seksueel getinte opmerkingen en ik vind dat niet erg want dat gaat heel onbewust maar ik ben gewoon bang dat iemand denkt dat ik hier door heel wat meer ervaring heb dan dat ik daadwerkelijk heb en ze me daarom sletterig vinden. Ik heb dus geen enkel benul wat ik nu moet doen.