Slet?

Hai everybody.
Ik heb denk ik een soort van probleempje, en ik wil weten wat jullie denken. Elke keer als ik uitga, komen er jongens op me af, en zoen ik er met eentje, twee maanden geleden zelfs met twee! :blush: Ik schaam me er dood voor, maar ik weet niet goed hoe ik dit moet stoppen! Elke keer als een jongen me wilt schuren denk ik, oke goed hoor, maar ik vind jou eigenlijk helemaal niet zo leuk. Wat moet ik dan doen? Weglopen? Maar dat vind ik dan zo rude. Gisteren heb ik weer een jongen gezoend, en een andere heeft me heel vaak geprobeerd te zoenen -hij schuurde me eerst en toen draaide hij mij om, wat ik helemaal niet wilde, daarna heel vaak zoenpogingen gedaan- en dat vond ik helemaal niet zo leuk, omdat hij heel klein was -ik ben zelf 1.73-
Verder ben ik November dit schooljaar ontgroent en heb er nu al 5 gezoend. Is dit sletterig? Of is dit gewoon zoals het gaat als je eenmaal met iemand heb gezoent? Geef me alsjeblieft een paar reacties, want ik voel me soms echt een slet ;$

joh, geniet van je leven.

Best wel slutty ja.

Wat denk je zelf.

als jij er aan twijfelt of je een slet bent of niet (al is er geen vastgestelde grens van wanneer je een slet bent ofzo) geeft dat al aan dat je dit zelf eigenlijk niet vindt kunnen.
5 jongens hebben gezoend is opzich niet zo veel, maar dat in een paar maanden én allemaal zo betekenisloos vind ik wel sletterig ja.

Oh ja ontzettend rude. Joh, als je niet met die kerels wilt zoenen loop je gewoon lekker weg. What’s the big deal. En als je wel verder wilt sletten dan doe je dat vooral.

het is meer rude als je ze zoent en vervolgens laat stikken dan meteen duidelijk maken dat je ze niet wil.

Als je niet wil zoenen met iemand dan doe je dat toch niet? Maar echt niet uit als je wegloopt hoor, je bent ze niks verplicht.

Ik vind het ook best slutty, maar wie ben ik? Zolang jij je er goed bij voelt, en zolang jongens er maar geen gebruik van maken.

ik vind het mee vallen hoor
hoe oud ben je? want ik vind 5 echt niet sletterig…
ik snap wel hoe je je voelt… ikben zelf laatst met 3 geweest op 1 avond… ik voelde me ook heel sletterig want normaal ben ik nooit zo… maarja
shit happens… ik zou zeggen geniet er ook maar van
want heel veel meiden hebben juist het probleem dat ze bijna geen aandacht krijgen van jongens enzo :wink:

je bent 14 en gaat al uit ?

Ik vind je geen slet, maar ik vind het wel belachelijk dat je dit doet terwijl je jezelf er niet goed bij voelt.
Als ik elke mongool die tegen me aan staat te rijden ga zoenen… Bah. Nee, je loopt gewoon lekker weg. Niks gemeens aan. Het zijn toch maar kneuzen die hopen te scoren.

Vanaf nu af aan alleen nog maar met jongens dansen en zoenen als jij het zelf wilt en ze echt leuk vind!

Het gaat er heet aan toe op Fris feesten hoor hahaha.

oooh boeiend, geniet er gewoon van. En als je niet wil zoenen, dan zoen je niet. Ik heb ook slettenperiode gehad, maar daar groei je vanzelf overheen.

slaan! :grin:

oja die dingen ja. Dikke party (:

Als je lekker single bent en niet met elke scharrel naar bed gaat, zie ik het probleem niet zo… En als je niet met een jongen wilt dansen, zou ik gewoon weglopen hoor :wink: dan weet hij genoeg.
Wel opletten dat je dit niet te vaak in één uitgaanslocatie doet, want anders zul je misschien een slutty imago kunnen krijgen

…of niet!
laten we hopen dat iedereen er overheen groeit x]
bij sommige mensen heb ik zo mn twijfels of dat nog eens verandert.

Volgens mij gaat het niet om het aantal jongens dat je hebt gezoend, maar de manier waarop. Als jij 5 jongens zoent om het zoenen vind ik dat niet heel sletterig maar wel anders dan wanneer je ze op zijn minst aardig had gevonden.
Als je het zelf wilt doen is het prima maar bij jongens die niet leuk zijn moet je gewoon niets mee doen! Dat is ook slecht voor je gevoel van eigenwaarde.