Slet?

nou dan heb jij een zeldzame periode gehad want 30 jongens??/ dude waar ben je dan me bezig

dat is niet gemeen wat ik zeg het is de harde waarheid
aub hoe kan je zoiets niet zelf in handen hebben? dat je gaat drinken en dan met jongens zoent heb je echt wel in eigen handen , ik snap niet waarom mensen haar ook nog tips gaan geven kom op zeg het moet niet gekker worden , dat is hetzelfde als je met een mini rok en een topje loopt waar je tieten uit hangen … en als jongens je dan als een *** zien dat je jezelf dan afvraagt hoe zou dat toch komen , je hebt dat heus wel in eigen handen hoor 100 procent . ik kan er echt niet tegen het is mischien hard maar dat is gewoon sletten gedrag , ooooh ik drink tot ik niet meer weet wat ik doe en dan iedere soa bek aflebberen & komt ze ook nog vragen of ze een slet is . hoe belachelijk is dat

BTW ik denk dat dat hele profiel fake is !!!

*dacht eerst dat je zei: 300 jongens* XD
30 vind ik wel errrgguuuh veel :confused: , slettenfase, sorry hoor, maar ik persoonlijk heb noooog nooit zo’n fase gehad. Heb met 6 jongens gezoent in m’n hele leven, en ben 19 :confused:

JUIST.

:astonished:

[i] Ik drink nooit.
Ik doe nooit iets met een jongen.
( behalve met mijn vriend dan ).

Maar toen ik gewoon vrij was deed ik ook niks.
Zo moeilijk is het niet hoor? <.< [/i]

Geniet van je jeugd en zoen met die jongens?
Als zij met iemand zoenen die ze niet kennen ‘kwets’ je ze echt niet hoor. Ze weten zelf ook heus wel dat als je een relatie zoekt je niet meteen gaat zoenen.

Dat iedereen je een slet vind moet je schijt aan hebben. Als jij het toch leuk vind?

Edit: En zoenen is heel goed voor je immuunsysteem.

2 jongens per weekend, dat zijn gewoon 96 jongens per jaar. :grinning_face_with_smiling_eyes:

52x2=104

oh grapje. ik deed 2x4x12 en wiskunde is niet mijn beste vak. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik zie dat iedereen nog al verschillend erover denkt, één iemand zei dat als ik iemand tegen kom, die ik wel echt leuk vind, dat ik die dan meteen weer kwijt zal raken. Dat is dus ook al gebeurt, toen heb ik me een tijdje rustig gehouden, maar toen was het toch al te laat, die jongen wou me niet meer, omdat ik terwijl ik de hele tijd met hem aan het afspreken was, weer met drie andere jongens heb gezoend… Maar dat gebeurde toen telkens toen ik een soort van ‘ruzie’ al met hem had… maar hij had een ander meisje gevonden die wel gewoon monogaam was haha. dat is nu zijn vriendin… Maar die jongen misdroeg zich zelf ook. Op donderdag zoende hij met meisje 1, vrijdag met mij, en op zondag met meisje 2! Ik heb heel veel verdriet om die jongen gehad, omdat ik hem echt leuk vond… Toen daarna was ik dus zeg maar weer ‘vrij’ en toen heb ik me echt weer misdragen… Maar nu weet ik zeker dat ik de komende tijd ook niet meer met ‘nieuwe’ jongens ga zoenen, ik ga mijn haar ook weer bruin verven (want ik heb het nu geblondeert) want hoe het bij mij het afgelopen halfjaar is gegaan, dat wil ik echt niet meer!

Klopt volgens mij niet hoor… ;p
Je produceert zoveel speeksel per dag, denk dat het na 5 min al weg is.

Ik zie het probleem niet?

Slet is een maatschappelijk geconstrueerd ‘frame’ dat op anderen geforceerd wordt. Als jij jezelf geen slet vindt, ben je het niet.
Als je hier tevreden mee bent, waarom ermee doorgaan? Het is fout dat andere meisjes zeggen dat je zo ‘een reputatie’ krijgt, want 1) En? 2) Wat hebben anderen daarmee te maken? 3) Waarom is het wel okee voor jongens om meerdere meisjes te zoenen, en niet voor meisjes?

Als jij dit niet erg vindt en niemand gekwetst raakt, ga ermee door. Als je het ZELF echt niet wilt, dan ja, is een beetje zelf-remming nodig :wink:

ik hoorde dat het 3 weken duurde voordat het speeksel van een ander weg was.

(even heel erg offtopic trouwens)

‘en telkens moet ik jongens weer kwetsen…’
je kwetst die jongens er niet mee hoor? alleen jezelf? je wilt een doel bereiken en je wil tniet dat jongens over je denken dat je een slet bent, en je vraagt het je nog af ook dus je kan geen slet zijn maar je vind jezelf een slet of niet? dat verschilt per persoon (eigen mening), ik noem je geen slet want ik ben zo ook geweest en heb domme dingen gedaan maar ben er daarna klaar mee geweest en gestopt.
mijn vriendin zoent elke x ook wel een paar boys, en dan vind ze het vreselijk als mensen haar slet noemen maarja wat willen die jongens een mooi lief meisje die avond? nee, die willen ze wel maar die avond gebruiken ze je allemaal stuk voor stuk dus uiteidnelijk ben jij diegene die gekwetst is en niet de jongens!

ik heb nu meerdere keren gehad, dat jongens dachten dat er meer in zat bij mij. Doordat ik met zo veel jongens zoen, is het echt niet vaak dat ik een jongen bijzonder vind ofzo, daardoor moet ik als een jongen nog een extra keer met me wil afspreken ofzo, die jongens vaak afwijzen. Ik weet dat sommige hiermee best zitten, en je hebt ook helemaal gelijk, ik voel me op moment dat ik met zo’n jongen ben echt heel erg goed, maar de tijd waarin ik me daarna kut voel duurt veel langer. Dus ik ga mezelf echt proberen in te houden, en gewoon rustig aandoen!

… of zoek gewoon een vaste partner :grin:

tja, dat is vaker zo he! op het moment voel je je geweldig maar heb je het er voor over om die tijd erna jezelf kut te voelen?
net als met eten, je eet een reep chocola op en geniet er van een paar uur later heb je een schuldgevoel.
net als met school, je leert een avond niet omdat je met je friends iets wilde doen, dag later heb je spijt en daarna weer omdat je je slechte cijfer te horen krijgt.
wat is beter? korte tijd genieten en lange tijd spijt of weten dat je moet veranderen en dat het dan beter is en gewoon geen spijt?

vroeger zoende ik iedereen gewoon in de discotheek hoor vond ik allemaal best, maar nu ehm wijs ik alle jongens af? naja komt ook omdat er echt geen leuke meer komen. maar ik wil neit dat hun denken oh heb je weer dat makkelijke meisje.