Slet?

ja, je bent een slet

sorry.

ja ook soa’s kan je krijgen via de mond… als een jongen een meisje met wratten beft kan jij het ook krijgen… brrrrr moet der niet aan denken!

Ja sorry ik vind je ook een slet.
Dan ga je maar niet feesten in de meivakantie.

idd wel een slet :slightly_smiling_face:
Het kan wel eens gebeuren, maar elk weekend 2 jongens?
Wist je trouwens dat speeksel van een ander 16 dagen in je mond blijft ? Als je dus met 2 weekends weg gaat & allebei met 2 jongens zoent, heb he 5 verschillende soorten speeksel in je mond. Lekker !

(heb ik ook maar gehoord van een vriendin, weet niet of het klopt :p)

Das best gemeen. ze zegt toch dat ze het niet in de hand had??? Je moet hier trouwens mensen proberen te helpen, niet er voor zorgen dat ze zich nog rotter voelen!!!

nou ja de topicstarten vraagt er toch zelf om of niet??? maarja maakt niet uit ik vind het niet kunnen…

niet gemeen bedoeld hoor, maar zoals iemand al zei, koortslip/soa enzo kan je krijgen, je weet niet wat zo’n jongen heeft.
k denk niet dat iemand een slet genoemd wilt worden, als jongens weten van elkaar dat jij goed zoent of gewoon met een knappe boy zoent, gaan ze juist met je zoenen. en de jongens onderling noemen je dan slet.

die :slightly_smiling_face: maakt 'em af hahaha

Tuurlijk heb je dat wel in de hand! Als je niet wil zoenen dan doe je dat niet, dat kies je toch zelf? Aan zoenen kan je nou eenmaal niet verslaaft zijn.
En geloof me, dit soort reactie’s zijn alleenmaar om te helpen, want als wij allenmaal lief gaan doen komt het ook niet echt over…

1 als je echt wilt stoppen kan je jezelf heus wel inhouden
2 je krijgt inderdaad de naam slet en die heb je dan aan jezelf te danken
3 je bent 15 en gaat elk weekend naar feesten en drinken en alles?! mmm

Nou kijk jij hebt de keuze: ofwel heb je er schijt aan dat anderen je een slet noemen en blijf je verder doen omdat je het leuk vindt ofwel vind je het erger dat mensen je een slet noemen en stop je ermee.

Iets anders zul je er niet aan kunnen doen.

Waarom wordt de schuld altijd bij alcohol gelegd?
Alcohol is geen excuus om elk weekend weer je tong in iemand anders mond te proppen.
Als je echt wilt, kun je je inhouden.

Oké, luister

Jezelf niet kunnen beheersen om jongens te zoenen/kwetsen maar het toch doen
is gewoon hetzelfde als een slet zijn.
En die goede reputatie? Die is al làng weg.

misschien is het wel omdat je altijd maar de bevestiging zoekt of je wel leuk genoeg bent, en of jongens nog steeds wel met je willen zoenen.

1 tip, niet meer drinken, of desnoods ietsje mindere.
Je hebt al een naam sowieso gekregen, mensen gaan je zien met andere ogen, en straks KOM je een leuke jongen tegen, waarmee je verder wilt, en hij hoort van je reputatie… dan is het dag-dag

niet zoenen?
hoe moeilijk is het.
totaaaaaaaal geen zelfbeheersing.

Ik zou ermee stoppen voor je eigen veiligheid.
Je kan herpes simplex oplopen, dit is een ziekte die in je zenuwuiteindes gaat zitten en niet gevonden kan worden door je afweer systeem, waardoor je er je hele leven last van hebt.
Verder kan je pfeiffer oplopen wat kan uitmonden in cvs (chronisch vermoeidheidssyndroom) je bent moe, hebt keelontstekingen, sommige mensen houden vocht vast en het duurt vaak lang voordat het over is. Je bent zo moe dat je amper meer naar school kan gaan.

Ik zou zelf liever níet met een jongen zoenen dan dit oplopen.

Ergens vraag ik met trouwens af of je standaarden niet iets te laag liggen. Ik zie tijdens het uitgaan bijna nooit een jongen waar ik zomaar mee zou willen zoenen.

Je groeit er wel overheen :wink:
ik heb dat ook een periode gehad… en nu na zoon 30 jongens te hebben gehad ofzo… is het wel weer over… dan begin je meer serieus te worden. En als je een aantal keren iemand hebt gekwetst… dan draait echt dat knopje wel weer om. Ik denk dat het bij een experimenteerfase hoort ofzo xD