Slet?

ben ik een slet op gebied van zoenen? ik voel me de laatste tijd echt kut, want ik zoen bijna elk weekend met twee jongens! Voordat ik uitga, dan spreek ik nog met mezelf af dat ik met niemand zoen waar ik nooit eerder mee gezoend heb, en als ik dan eenmaal in de stad ben, of op het feestje, en er komt een jongen met mij dansen, dan zoen ik alsnog met hem als ik hem knap vind! ik word echt gek van mezelf, want ik begin een reputatie op te bouwen, en telkens moet ik jongens weer kwetsen… Ik verwacht dat jullie gaan zeggen: gewoon niet zo veel zoenen! maar dat probeer ik ook echt! maar het lukt gewoon niet. Komende twee weken ga ik niet uit, dus dan gaat er ook niet veel gebeuren denk ik, maar als straks de meivakantie komt, zijn er weer zoooo veel feesten!

help me?!

uhm? idd gewoon niet zoenen!
hou jezelf gewoon in!

hahaha je nickname

sorry hier heb je niks aan.

Euhm. Waarom zoen je als je dat niet wil :"3 komt dat door de drank? Want dan is de oplossing simpel…

hahaha en avatar :stuck_out_tongue:

nee maar op moment dat ik dan met iemand zoen, dan vind ik het wel heel fijn, en ik heb ook bijna nooit spijt de volgende dag… En er zijn zo veel knappe jongens, de laatste tijd is het ook heel vaak zo dat ik NIET met een jongen zoen, die dat wel met mij zou willen hoor…

koop ducktape :slightly_smiling_face:

Heb er schijt aan. Als je het écht wilt oplossen moet je gewoon niet zoveel drinken. En als je het toch iedere keer blijft doen betekent het dat je dus niet echt wíl dat het stopt.

Nou ja… ‘jongens kwetsen’ ik denk dat die jongens misschien nu naar jou toe komen omdat jij nu de naam begint te krijgen makkelijk te zijn? Dat wil je toch niet? Hou de eer hoog voor jezelf en zoen gewoon lekker niet met een jongen tenzij je zeker weet dat je echt met hem wilt zoenen :slightly_smiling_face:

En aan de andere kant, als jij het leuk vindt… tis niet dat je met je benen wijd ligt toch :stuck_out_tongue:

Je hoeft toch niet per se te zoenen met uitgaan? Ik zoen zelf alleen met iemand die ik echt leuk vind, en er zijn vast een heleboel meer mensen die dat doen.
En wat je zelf al zei, je krijgt een reputatie die je niet wilt, je voelt je er kut bij. Als je het echt wil moet je gewoon proberen vol te houden. Bedenk je dat als je het weer doet dat je er daarna spijt van hebt. En probeer dan gewoon vol te houden als je met je zelf afspreekt niet te zoenen, dat ook echt niet doen. Spreek desnoods iets met jezelf af als een soort van ‘beloning’ als je het niet doet ofzo, misschien dat dat helpt?
Succes ermee!

k snap het niet hoor je hebt die dingen toch zelf in de handen of niet
als je dat doet moet je niet zielig komen vragen of je een slet bent
nja ik kan me niet voorstellen dat ik zulke dingen zou doen en als k het wel zou doen zou k mezelf indd een slet vinden

bedankt allemaal! ik heb het eerst ook wel een paar weken vol gehouden, en toen voelde ik me ook wel goed, en het gebeurt inderdaad ook sneller als ik drink, dus ik ga gewooon even rustig aandoen de komende tijd, en ik hoop dat het lukt!

je gaat jezelf nu al verdedigen… als je er niet mee wil stoppen dan moet je vooral zo doorgaan

edit; ho ik bedoelde het anders
als je er niet mee wil stoppen dan doe je dat niet, maar als je dat wel wil kunnen wij je daar niet zo veel mee helpen. en je komt niet over alsof je er echt mee wil stoppen.

weer zo een faker… zoniet dan ben je een slet…

Je bent jong, ik vind dat je best mag zoenen.
Je hebt vast die jongens niet gekwetst, die zoende vast ook alleen met je omdat ze je knap vonden en ze dachten boeie we zijn jong en het is feest:).
Natuurlijk kan je ook overdrijven, als je inderdaad elk weekend met iemand anders zoent dat gaat beetje te ver… Maar ik vind het niet raar als je soms met uitgaan met een vreemde zoent, dat hoort er nou eenmaal bij. Hoort ook bij opgroeien en genieten van je jeugd (ja zijn vast mensen die het hier niet mee eens zijn omdat ze eht zelf niet doen.) als je het idee hebt dat je bijna gaat zoenen ga dan bij die jongen weg, wat drinken halen of doe desnoods kauwgom in:P
Want als je zo doorgaat krijg je wel een slet reputatie ja…

Dan moet je je eens bedenken met wat voor viezerik die jongen gezoend zou kunnen hebben en wat voor achterlaatsels van andere dingen (eten, drinken verzin iets) dan hou je vanzelf wel op.
Ach nee hoor! Ik heb geen oplossing eigenlijk.

Als mensen je elk weekend met een paar andere jongens zien zoenen, gaan ze je inderdaad aanzien voor een slet.

Tja, je zegt het zelf al: mensen gaan je zo wel aanzien voor een slet…
Ik weet niet precies wat ik zou doen, ik ben zelf nogal monogaam :’) dus ik kan je niet echt goed advies geven. Misschien gewoon minder drinken (als het daaraan ligt.)
Je hoeft natuurlijk geen non te worden :angel: maar misschien kun je met jezelf afspreken het zoenen tot 2x per 2 weekenden te beperken. Of langzaam afbouwen.

Ik weet het echt niet :flushed:

ja, dat zien ze dus. laatst kwam er een jongen naar me toe, die ik vaag kende, en hij zei: niet zo veel zoenen jij! ik: hoezo? hij: altijd als ik jou zie ben je wel met iemand aan het zoenen, daarom ben ik er ook over gaan nadenken hoe ik nu verder moet…

denk aan de eventuele ziektes die je kan oplopen (griep, koortslip, weet ik veel). misschien werkt dat? xD