Slenderman

De naam zegt het al. Het Slenderman topic

Voor de mensen die niet weten wat Slenderman is: Het is een PC spel waarbij je 8 briefjes moet verzamelen maar er zit een man achter je aan die Slenderman word genoemd. Als je hem te lang aankijkt gaat je beeld sneeuwen en ga je zijn gezicht zien en dan ben je dood.

Is het echt nodig om in zowel Media, Film en Muziek als hier hetzelfde topic te openen? Eenmaal is genoeg.

@ Mods…

Slotje hierop dus aub.

LIUTVFGHGJKFHJKHVDJYVDBYSLENDERMANOKBYHTFVGRFEVRA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH RUNRUNRUNRUNRUNR FUUUUUUUCK THERE HE IS AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH YTFRFDBYGUFTVRDB OMGOMGOMGOMGOMGOGM I ESCAPED KJHTFGVVFGH
IM SAFE IM SAFE STAY ON THE TRACK STAY ON THE TRACK OMUYGTYBUIN A LETTER MKJNJHYTVFGRTBHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH THERE I HE’S AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JIZZING MAH PANTS AAAAAAAAAAAAAAAH SLENDERMAN IUYTFHJGBUYGTFRDTCHYVFUBGIH.

Nothing more to say.

haahaha YOLO

Ik ben het nu aan het downloaden, ben benieuwd

Het is wel typisch dat ik dit soort spelletjes altijd 's avond in het donker speel.

80% gedownload

Ik denk dat de meeste mensen hier op girlscene niet bijster geïnteresseerd zijn in op hoeveel procent hij is met downloaden.

Wat zijn we weer aardig :’).

Ij had het al gedownload, begon met spelen en er gebeurde naveen paar minuten nog biets en toen vond ik get te saai en aloot ij af

Ik vind het echt een kutspel :’) Schrik me steeds door van dat geruis waardoor ik hem als een idioot uitzet

het is toevalig wel intressant

Ok :dry: Ik denk dat de meeste mensen hier op girlscene vinden dat jij iets vriendelijker mag reageren

Klinkt eng :’)

Ik durf dat niet meer te spelen nadat ik de walk-throughs heb gezien op youtube. Brrr.

Niks voor mij, ik schijt al in mn broek van plaatjes van the grudge.

het is niet eng allen je schrikt heel erg…dan zie je hem staan en dan schrik je je de pleures

Zo’n kut spel haha.
Een vriend van mij was het aan het spelen toen we hem gingen ophalen om uit te gaan.
Zat hij in z’n donkere kamer met het geluid heel hard aan. Fuking eng, bah.

Echt wel dat ik het eng vind, hoor.

als je hem opeens ziet staan dan schrik ik me bijn letterlijk dood