Slenderman

De naam zegt het al.

Voor de mensen die niet weten wat Slenderman is: Het is een PC spel waarbij je 8 briefjes moet verzamelen maar er zit een man achter je aan die Slenderman word genoemd. Als je hem te lang aankijkt gaat je beeld sneeuwen en ga je zijn gezicht zien en dan ben je dood.

Ik ga het met mijn beste vriendin spelen :’) Nou ja eigenlijk vind ik het doodeng maar ik doe wel mee omdat ze pewdiepie heel overdreven vond reageren (actual quote: 'Hahahaha wat een kleuter, is hij nou aan het huilen? Dat is dus echt niet eng) dus ik wil zien hoe zij zelf reageert xD

Ik vind er geen hol aan, ik vind het ook echt niet eng…

het is niet extreem eng ofzo

Ik heb het spel op de computer staan, ik kan tegen de engste horrorfilms maar dit spel vind ik doodeng :grinning_face_with_smiling_eyes:
Elke keer als ik het speel en hoor iets gelijk ESC ESC ESC

Slotje, topic bestaat dubbel (ook in Onzin).

aangezien ze beide dicht waren

Waarom ga je dit topic met 5 reacties heropenen, en sluit je het andere topics met inmiddels al 2 pagina’s vol? Rare logica…

Het is gebaseerd op een legende, net als Nessie etc. Best freaky. Ik durf het echt niet te doen, haha!

Ik heb de ‘film’ gezien. Die was best spannend.
Volgens mij is het spel daarop gebaseerd?

@KOPJECHINO: Slenderman is bedacht voor een wedstrijd en heeft dus gewonnen.

Het is dus niet echt.

Oh dat had ik niet verwacht :grinning: Dan hebben ze het vast daar vandaan.

Slender is niks voor mij, hahahahaa

Ik vind het best saai. Je weet wat er gaat gebeuren, het is elke keer precies hetzelfde. :’)

Ik had het echt veel enger verwacht na alle heisa erom heen.