Sleepy Hollow (Tv-serie)

Sleepy Hollow is een nieuwe serie bij FOX en gaat over de Sleepy Hollow die jullie misschien kennen als de gelijknamige film met Johnny Depp uit 1999 alleen speelt dit zich af in tegenwoordige tijd. De 2 hoofdpersonen zijn Nicole Beharie als de politieagente Abbie en Tom Mison als Ichabod. Voor de mensen die de film niet kennen de tv serie speelt zich af in een plaatsje dat Sleepy Hallow heet en gaat over een man op een paar die mensen onthoofd. Ichabod is een man die gevochten heeft in de Amerikaanse revolutie waarbij hij heeft gestreden met de man op het paard hij was de gene die hem heeft onthoofd daarbij kwamen ze allebei om het leven nu 232 jaar laten ontwaken ze en schudden ze Sleepy Hollow weer wakker.

Heb de eerste 2 afleveringen gezien, weet nog niet helemaal wat ik er van moet vinden. Vind vooral die uhh duivel/geit what ever ding gruwlijk goed gedaan.

Is het heel eng?

Mweh het valt mee vind ik er zijn wel enge stukjes natuurlijk maar ik kan het kijken en ik ben echt een angsthaas:p

Oke haha. Ik heb ook even de trailer gekeken en die vond ik in ieder geval niet eng. Misschien probeer ik de eerste aflevering wel een keer.

Oh haha ik vond het wel eng en ben na één aflevering gestopt. Maar ik ben ook wel een pussy wat dat betreft hoor :stuck_out_tongue: Dat hele hoofden afhakken is niet mijn ding.

die wil ik ook nog echt kijken! De schrijvers/producers zijn sowieso goed, Bad Robot heeft wel veel ervaring met geode films/series produceren als Star Trek en Fringe.

Had er al eens over gehoord, ga straks de eerste afleveringen downloaden <3

Aah!! Nog een serie die op mijn verlanglijstje staat om te kijken :slightly_smiling_face:

Hoi. Ik heb net aflevering 3 gezien.

Leven in de brouwerij mensen! Serie is echt goed

Ja ik moet nog verder kijken! Maar ik ben te druk met andere series:)

Up Ik zag gister reclame voor deze serie op tv! Ik heb nog maar t/m aflevering 4 gekeken maar ik was steeds vergeten om verder te kijken dus nu ga ik het op tv volgen! Volgens mij komt het op rtl 5 maar ik weet het niet zeker.

Hallo dit is een geweldige serie en Ichabod is een cutie.

Waren gisteren de eerste 3 afleveringen op tv?