Sleepover

Maandag lekker vrij, dus wij hebben besloten van zondag op maandag een sleepover te houden, s’avonds uitgaan en lekker drinken , we willen best een nacht doorhalen als dat moet, maar misschien hebben jullie nog leuke ideeen om ergens te slapen of in iedergeval met een dekentje ergens snachts te relaxen aangezien het bij niemand thuis kan. Iemand leuke ideeen?

Hoe oud zijn jullie? Dit is niet echt de tijd van het jaar om 's nachts ergens buiten door te halen met een deken

Allemaal rond de 18

Lijkt me erg koud.

OT: geen idee :’)

Kan je niet in je tuin gaan liggen als je zo graag buiten wil liggen/zitten? Ik vind het nou niet echt verstandig om nou met een groepje vriendinnen ergens 's nachts buiten te gaan zitten.

Zitten ook genoeg jongens bij :slightly_smiling_face: ouders vinden dat niet goed, niemands ouders :stuck_out_tongue:

Een sleepover zonder plek om te slapen in oktober?
Zou ik niet doen. Ik zou gewoon lekker uitgaan en dan allemaal naar je eigen huis gaan. Of een hotel boeken.

Ik heb eens een slaapfeestje buiten gegeven midden in de zomer, en het werd vriezenskoud 's nachts. Je kunt beter ergens binnen slapen, en anders gewoon allemaal naar huis.

Je bent 18, volgensmij snap je zelf wel dat het niet verstandig is tbh.