sleepover met jongens erbij?

hee meiden, vinden jullie het normaal als jongens blijven slapen? ik wil namelijk vier meisjes en drie jongens uitnodigen. maar op de een of andere manier lijkt het me heel raar, haha. ik ben trouwens al drie jaar bevriend met ze, ik word 15 en zij zijn allemaal al 15.

wat vinden jullie ?

Ik vind het wel kunnen :slightly_smiling_face:

twee van de meiden kennen ze best goed, de rest niet. ik wordt vijftien, en iedereen is al vijftien op een meisje na.

*word

Dat kan prima, heb ik dit jaar ook gedaan. Als iedereen bevriend met elkaar is, waarom niet?

ja wij niet echt haha.

dankje :slightly_smiling_face:

Als iedereen het er mee eens is (dus ook alle ouders) zie ik het probleem niet.

Ik heb donderdag camping van een vriendin, komen ook jongens (eigenlijk meer jongens dan meisjes) en we slapen met z’n allen in een tent. Ikzelf zie het probleem niet echt omdat we allemaal goed bevriend zijn en je toch met z’n allen bij elkaar ligt dus het is niet dat je echt iets gaat proberen of zo (als je snapt wat ik bedoel.) Maar ik zou wel even goed terugkoppelen wat de andere meisjes die je uitnodigt ervan vinden, én hun ouders, want voor hetzelfde geld heeft iemand van hen er problemen mee.

ja die ouders is wel een goede tip ja, had ik nog niet over nagedacht

en ouders kunnen nog weleens moeilijk doen *zucht*

Vind ik prima kunnen hoor, doe ik ook heel vaak c:

Ik zou het geen probleem vinden, maar mijn ouders zouden er niet zo blij mee zijn denk ik.

bedankt voor jullie reacties! ik zal het aan de ouders en de meiden vragen.