Sleep Cycle

Hee iedereen!

Ik las net een artikel op MissLipgloss over de Sleep Cycle. Dat is een progamma (voor Iphone en Android) die je wakker maakt tijdens je ‘lichte slaap’ zodat je uitgerust wakker wordt.

Hier het artikel voor wat meer info:
http://www.misslipgloss.nl/tip-sleep-cycle/#more-9218

Maar mijn vraag is dus, heeft een van jullie hier ervaring mee? En werkt het? Wat vind je ervan? Enz… Ik ben namenlijk heel benieuwd!!

iemand die ik kende raadde het aan,
maar ikzelf heb er geen ervaring mee.

ik heb een iphone maar nog nooit gehoord van deze app…
upje dusssss

Mm jammer :stuck_out_tongue:
hahah!!
Maar als iemand het je aanraadde moet het toch wel werken :slightly_smiling_face:

Ik heb deze app :slightly_smiling_face: en ik vind 't wel leuk om te zien hoe ‘vast’ je hebt geslapen en op welke tijdstippen.

Maar word je er ook echt uitgeruster van wakker? Of valt dat wel mee?

Sorry ben echt heel benieuwd xD

Is toch hetzelfde principe als zo’n Wake-Up light van Philips ofzo?

Bij een wake up light gaat er eerst zacht licht branden en dan gaan er vogeltjes fluiten enzo:P Maar die maakt je niet wakker op het moment dat je licht slaapt, maar gewoon op de tijd die jij hebt ingesteld.
Het progamme SleepCycle wel (zeggen ze), want die kan dmv van je bewegingen meten of je je in een diepe slaap verkeerd of in een lichte;)

Klinkt handig. Een wakeup light is wel anders ja, die wekt je gewoon op de ingestelde tijd. Ik heb er zelf een en ik vind het heel erg fijn. Ik word eigenlijk altijd voor het geluid wakker (dus van het licht alleen). Word je prettiger wakker dan van geluid omdat het meer geleidelijk en natuurlijker is. Ik heb helaas geen Iphone anders zou ik het wel fijn vinden denk ik.

Even off topic: mijn moeder heeft ooit een wake up light gekocht van een of ander vaag merk. Echt hi-la-risch. Dat licht werkt wel goed, maar die vogeltjes! Nouja, dat zijn niet eens vogeltjes te noemen:O Het lijkt net alsof er een beer vermoord wordt. Echt niet normaal!!
hahaha

ik heb wel een iphone, maar eh, ik slaap veel te wild om hem op het hoekje van mijn matras neer te leggen :stuck_out_tongue:. dan ligtie dus de volgende ochtend op de grond.

dit lijkt me zo ontzettend handig!

Dat klinkt perfect voor mij, ik laat mijn wekker 2 uur van te voren al af gaan omdat ik anders gewoon niet uit bed te branden ben. Nu alleen nog een Iphone hebben.

@ Inspiratieloos2, haha daar was ik dus ook al bang voor:P En ik heb zeg maar een soort bed in de muur, en dan hoog (klinkt weird, i know) dus als ie dan valt:O

@ KISSTHESTARS, ghe ghe ik laat m’n wekker 20 minuten van te voren afgaan:O Zodat ik hem 4 x op snooze kan zetten. Is toch erg? :open_mouth:

Zijn er nog mensen met ervaringen?

Is de kans dan niet groot dat je na de tijd wordt wakker gemaakt dat je eigenlijk wakker moet worden? Of wordt je sowieso gewekt op die tijd? Anders is het heel onhandig, kom je nog te laat je bed uit. x’D Anders is het wel heel handig.

Mijn Vatti gebruikt hem, hij vindt het een heel fijne app!

Ik heb hem maar bij mij werkt hij niet zo goed. Ik ga dan 's ochtends, als ik licht slaap, denken ‘O ik heb de sleep cycle aan en nu moet ik niet te veel bewegen want eigenlijk slaap ik nog maar ik ben nog wel moe en dan werkt het niet’. En dan word ik wakker omdat ik me bewust ben van de sleep cycle. En dat is niet leuk. En dan heeft het dus niet gewerkt, want ik word moe wakker.

ik wil hem oookk :frowning_face:

die wil ik! nu nog een iphone. :slightly_smiling_face:

Nee, de sleepcycle gaat een halfuur van te voren meten :wink: Dus als je je wekker om 7 uur zet. Dan kan het zo zijn dat je om half 7 gewekt word:s. Maar je word zowiezo om 7 uur gewekt toch?

@ Matchacha, oei daar had ik eigenlijk nog niet over nagedacht:O Maar nu denk ik niet dat dat ook zo bij mij zo is/kan zijn. Omdat ik nooit eerder wakker word dat m’n wekker:$