Sleehakken met elastieken bandjes

```html
Ik heb deze sleehakken op vakantie in frankrijk gekocht. ik vind ze wel leuk, maar ik doe ze toch nooit aan. iemand een leuk idee waar ik ze het best bij kan combineren.
En je ziet soms ook dat mensen er sokken onder doen, zou dat leuk zijjn?
Alvast bedankt!

Image and video hosting by TinyPic

```

Ik vind ze niet leuk dus een upje. :'3

nobody??:thinking:

vooral geen sokken in aan doen dat vind IK niet kunnen:P
maar ik vind ze wel leuk^^

waar heb je die gekocht??? ^^ je kan ook iets van een rokje dragen en daaronder een mailot… vind ik bij anderen erg leuk staan!

ergens in frankrijk, ik weet niet de naam uit mn hoofd. misschien dat ik die nog ergens kan vinden.
ik zal eens wat combo’s maken

vind het echt zomerschoenen, dus persoonlijk vind ik het leuk staan met een leuk rokje en een shirtje erboven. lekker makkelijk(:
ze zijn zwart dus kwa kleur kan je eigenlijk alle kanten op;)

sokken zou ik er zelf absoluut niet in dragen…

oooooh die zijn mooi. maar niet met sokken denk ik! Hoogstens een panty of van die schattige sokjes met zo’n randje aan de bovenkant, maar dan moet echt je hele outfit erop afgestemd zijn…

Ik heb ook die precies maar dan van Bristol xD
Heb ze niet zo heel vaak aangehad omdat ik nogal lang ben.
Maar ik droeg ze met een skinny en leuk topje.

dankje! zoiets ga ik dan ook proberen.

Ik zat alleen nog te denken, aangezien het nu niet heel warm meer is of ik ze nog aan doen en hoe dan. met maillot en jurkje oid?:face_with_raised_eyebrow:

Nee ik vind het niks voor de winter dus geen maillot/sokken/panty

hm ik vind ze niet leuk dus upje

in elk geval niet met die broek die dan skinny leg

Ik zou ze lekker in de kast zetten en van de zomer weer te voorschijn toveren. Ze lijken me super leuk onder een lekker zomers jurkje, maar ik kan er niets ‘warms’ bij bedenken.

ik hen zo ook :slightly_smiling_face: in het paars

ik zal wachten tot het weer warm genoeg is. je kan ze dan dragen onder een skinny jeans, een rokje of een jurkje. alle combinaties kunnen eigenlijk wel. je kan ze combineren alsof 't zwarte ballerina’s zijn :stuck_out_tongue:
1 tip. als je ze aan doet moet je wel zorgen dat je teennagels netjes geknipt zijn en eventueel leuk gelakt

Ik vind eerlijk gezegd die hak te laag. maar als je ze toch wilt aan doen niet in de winter o.i.d.

Ik zoek echt precies die hakken! welk merk is het? maar ik denk idd gewoon jurkje op rokje of misschien een short, maar dan wel in de zomer…

niet echt mijn stijl,
maar een sok eronder, never ;'D